سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: کتاب "طهرون، خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه" پنجمین تالیف پیمان شیخی و دومین کتاب داستان این نویسنده محسوب می‌شود که به عنوان چهارمین تجربه همکاری او با نشر غنچه، از طریق این انتشارات منتشر شده است.

این کتاب شامل بیست و چهار داستان کوتاه است که با استفاده از شیوه خاطره‌نویسی نگارش شده و قصه‌های آن به هشتاد سال گذشته تبریز و تهران بازگشته و تا به امروز ادامه دارد. داستان‌هایی حقیقی که امید و امیدواری بن‌مایه همگی آنهاست.

کتاب "طهرون، خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه" توسط حسین کشتی طراحی جلد و صفحه‌آرایی شده و در هشتاد و هشت صفحه و با قیمت پانزده هزار تومان در دسترس علاقمندان به مطالعه قرار گرفته است.

طهران

برپایه این گزارش، پیمان شیخی که از مجریان رادیو و تلوزیون کشورمان است، پیش از این تالیفات دیگری همچون "خاطره بازی پیشکسوتان تئاتر جلد یک"، "تماشاخونه‌های طهرون"، "قصه‌های آقاجان" و "خاطره‌بازی پیشکسوتان تئاتر جلد دو" را به نگارش درآورده است.

علاقمندان به تهیه کتاب "طهرون، خاطرات آقاجان و قصه‌های کوتاه" و تالیفات قبلی پیمان شیخی می‌توانند با مراجعه به مراکز شهر کتاب‌ تهران و دو سایت اینترنتی www.shahreketabonline.com   و www.30book.com  و همچنین انتشارات غنچه این آثار را تهیه کنند.

لازم به ذکر است که پیمان شیخی دو عنوان کتاب "اداره هنرهای دراماتیک" و "بانوان هنرمند تئاتر" را برای انتشار در نیمه نخست سال نود و هشت آماده چاپ و نشر در بازار کتاب دارد.