به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، رمان "وقتی که او رفت" نوشته لیزا جوئل با ترجمه علی شاهمرادی به چاپ دوم رسید.

این رمان درباره الی است. دختر نوجوان خانواده‌ای گرم و صمیمی که ناگهان گم می‌شود و هیچ رد و اثری از او به دست نمی‌آید. همین اتفاق، سرآغاز ویرانی خانواده و سر برآوردن بحران‌هاست. 10 سال بعد، پای مرد مرموزی به زندگی مادر الی باز می‌شود. هم‌زمان پلیس تماس می‌گیرد و خبر می‌دهد که نشانه‌هایی از الی پیدا کرده است.

در بخشی از این رمان می‌خوانیم: "زن نامه را به دست پلیس می‌دهد و او را در حالی که دارد نامه را می‌خواند تماشا می‌کند، می‌بیند که با خواندن نامه حالت چهره‌‌اش از بی‌علاقگی به هراس و از هراس به غم و شوکه شدن تغییر می‌کند. پلیس می‌گوید: ببخشید دوباره بهم بگو چطوری پیداش کردی..."

کتاب "وقتی که او رفت" در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت‌ژورنال، یواس‌ای‌ تودی و نیویورک تایمز بوده است و نامزد بهترین رمان معمایی سال ۲۰۱۸ در گودریدز.

چاپ اول "وقتی که او رفت" در دی ماه سال جاری منتشر شد و اکنون چاپ دوم آن در 352 صفحه و با قیمت 35هزار تومان از سوی نشر خزه راهی بازار نشر شده است.

 

معرفی و بررسی "گردشگری مذهبی" در سرای اهل قلم

نشست  معرفی و بررسی کتاب "گردشگری مذهبی؛ مبانی، رویکردها، راهکارها" چهارشنبه ۲۴بهمن ماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.

در این نشست محمدحسین ایمانی‌خوشخو، مهدیه شهرابی فراهانی، حمید ضرغام بروجنی و شهاب طلایی کتاب "گردشگری مذهبی" را معرفی و بررسی می‌کنند.

این نشست ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ برگزار می‌شود.