سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، آرش دادگر کارگردان و سرپرست گروه تئاتر کوانتوم، به هنرآنلاین گفت: فعالیت این گروه از سال 1388 آغاز شده است و سال آینده 1398 به 10 سالگی می‌رسد؛ به این مناسبت کتابی به چاپ می‌رسد که کارهای مقدماتی آن در حال انجام است.

او افزود: در این کتاب شیوه کاری، استراتژی و راهکارهای گروه برای اجرای نمایش‌ها بیان می‌شود. همچنین مباحث و نقدهای نوشته شده درباره تئاترهای به صحنه رفته گروه تئاتر "کوانتوم" در کتاب ارائه خواهد شد. در این اثر پیشنهادهای تئاتریکالی نیز برای گروه‌های جوان‌تر داریم.  

دادگر توضیح داد: از دوستانی درخواست کردیم با دیدن نمایش‌ها یا براساس فیلم‌هایی که به آن‌ها تحویل می‌دهیم نقد و نظریه‌ای خود را مطرح کنند. گفت‌وگوهایم نیز در بخشی از این کتاب ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: بخشی از کتاب به کارهایم خارج از گروه تئاتر کوانتوم اختصاص خواهد یافت.

آرش دادگر متولد 1352 کارگردان و بازیگر تئاتر، فارغ‌التحصیل بازیگری دانشگاه هنر و معماری و کارگردانی دانشگاه تربیت مدرس است. او در مقام کارگردان نمایش‌های متعددی را به روی صحنه برده‌است که از آن جمله می‌توان به نمایش‌های "آژاکس"، "مکبث"، "کالون" و قیام کاستلیون"، "صبحانه برای ایکاروس"، "شاه لیر"و "بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ" اشاره کرد.