به گزارش هنرآنلاین، نشست معرفی و بررسی کتاب "منشور حقوق شهروندی برمبنای کرامت انسانی" با حضور فاطمه پیرامن، علی تقی‌خانی و سهراب مظفری‌نیا در سرای اهل قلم برگزار خواهدشد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند ساعت 16 دوشنبه سوم دی ماه به سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره دو مراجعه کنند.

انتشار "تحول مفهوم سوژه در شناخت‌شناسی فمینیستی و نتایج سیاسی آن"

کتاب "تحول مفهوم سوژه در شناخت‌شناسی فمینیستی و نتایج سیاسی آن" درباره مضامین فلسفه سیاسی است که برای نخستین بار این موضوع در ایران مطرح می‌شود.

سحرصنیعی در این کتاب موضوع فلسفی سوژه در اندیشه فمینیستی را پی‌گیری می‌کند که تحول مفهوم سوژه در شناخت‌شناسی فمینیستی بر حوزه‌های متفاوت اندیشه، عمل سیاسی و اجتماعی تاثیر می‌گذارد و آن را به سوی فاصله گرفتن از سلسله مراتبی شدن مرد سالار سوق می‌دهد.

این کتاب به قلم دکترسحر صنیعی در شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۵هزار تومان با ویراستاری علمی دکتررضا شیرزادی، ویراستاری ادبی محسن ضیایی و طراحی جلد نسا بیگی از سوی انتشارات البرز دانش فردا به چاپ رسیده است.

زمان شرکت در "جایزه شعر بهاران" تمدید شد

به دلیل استقبال بی‌نظیر شاعران پارسی زبان ایران و سایر نقاط جهان، دومین دوره جایزه بهاران تا 15 دی ماه تمدید شد.

براساس اعلام دبیرخانه‌ این جایزه، علاقه‌مندان تا پایان آذرماه فرصت داشتند، آثار خود را برای شرکت در این دوره به نشانی اینترنتی این جایزه ارسال کنند؛ اما با توجه به استقبال گسترده شاعران، این جایزه به مدت 15 روز دیگر تمدید شد.

شایان ذکر است، شاعران پارسی‌زبان ساکن در سایر کشورها نیز از این جایزه استقبال متفاوتی داشته‌اند و برای حضور در این جشنواره اثر ارسال کرده‌اند.

بر همین اساس شاعران شعر نیمایی و سپید که علاقه‌مند به حضور در این جایزه هستند، می‌توانند آثار خود را بدون در نظر گرفتن موضوعی خاص به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. هر شرکت‌کننده با ارسال سه تا پنج اثر می‌تواند در جایزه شرکت کند و علاقه‌مندان باید توجه داشته باشند که فایل Word یا PDF آثار خود را به همراه شماره ملی، آدرس پستی و شماره تماس به نشانی اینترنتی  sher@baharanschool.com ارسال کنند.

گفتنی است که اسامی برگزیدگان و مراسم اختتامیه در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به دبیرخانه این جایزه واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، کوچه نوربخش مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02188944906 و 02188892228 تماس گیرند.