به گزارش هنرآنلاین به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هم‌زمان با فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، "محفل انس با قرآن کریم" امروز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه بعد از نماز مغرب وعشا در قالب جشن‌های بزرگ "بهار مهربانی" در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

در این برنامه که با حضور قاریان بین‌المللی، استادان قرآنی شهر تهران و چهره‌های قرآنی استان کردستان برگزار می‌شود، قاریان شیعه و قاریان اهل سنت به مناسبت هفته وحدت در کنار یکدیگر به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند. رضا مدبر قاری برگزیده نوجوانان کشور، هادی موحد امین نفر نخست مسابقات بین‌المللی کرواسی و سامان صیدی از قاریان جوان استان کردستان، قاریان و حافظان حاضر در این محفل هستند. همچنین گروه تواشیح میلاد نور استان کردستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مهدی قره‌شیخلو رییس سازمان دارالقرآن کریم، سید محمدجواد شوشتری سرپرست خبرگزاری بین‌المللی قرآنی (ایکنا)، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران از چهره‌های قرآنی حاضر در این برنامه هستند. 

جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا از ۲۹ آبان تا ۴ آذر در ۱۰ ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی، فرهنگ‌سرای قرآن مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۷۷۵۱۴۱ تماس بگیرند.

جشنواره غذا در ۸ ایستگاه مهربانی

جشنواره غذا در قالب ویژه برنامه "بهار مهربانی" با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در ۸ نقطه پایتخت برپا می‌شود.

"جشنواره غذا" یکی از برنامه‌های جشن "بهار مهربانی" است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت در ۸ نقطه از پایتخت از جمله در فرهنگسراهای ملل، ولا، میدان آیینی امام حسین(ع)، دریاچه شهدای خلیج فارس، منطقه گردشگری و فرهنگی عباس آباد و باغ‌موزه قصر برپا شده است.

این جشنواره در دو بخش غذا و سوغات با رویکرد توجه به آداب، رسوم و فرهنگ قومیت‌های سرزمین پهناور ایران در فضای غرفه‌ای و سیاه چادرهای عشایری دایر شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه‌ها می‌توانند ۲۹ آبان تا ۴ آذر، بعد از اذان مغرب و عشا به ایستگاه‌های مهربانی ویژه برنامه "بهار مهربانی" مراجعه کنند.

 انتشار پوسترهای متنوع و سه هشتگ اختصاصی

پویش مردمی "بهار مهربانی" در فضای مجازی آغاز به کار کرد.

پویش‌های مردمی "بهار مهربانی" در فضای مجازی با سه هشتگ #من_عاشق_محمدم، #من_محمد_را_دوست_دارم و #بهار_مهربانی راه‌اندازی شده است.

هم‌زمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) در حال برگزاری است و یکی از برنامه‌های ستاد این جشن‌ها، راه‌اندازی پویش‌های مردمی در فضای مجازی است.

انتشار پوستر در اینستاگرام با هشتگ‌های #من_عاشق_محمدم، #من_محمد_را_دوست_دارم و #بهار_مهربانی تا کنون انجام شده و این هشتگ‌ها بیش از ۲۰ هزار بار در اینستاگرام استفاده شده‌اند.

پوسترهایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، برگرفته از پایگاه کانون هنری شیعی است و می‌توانید این پوسترها را در صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara@ ببینید و با سه هشتگ #من_عاشق_محمدم، #من_محمد_را_دوست_دارم و #بهار_مهربانی در صفحه‌تان بازنشر کنید.