به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست‌وششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، جلسه هماهنگی برای پنجمین دوره کتاب‌گردی یکشنبه ۲۹مهرماه در موسسه خانه کتاب برگزار شد.

این جلسه با حضور احمد مسجدجامعی مبدع طرح کتاب‌گردی و عضو شواری شهر تهران، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، علی غیاثی‌ندوشن مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب و دبیر بیست‌وششمین دوره هفته کتاب، مهرشاد کاظمی معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از ناشران و کتابفروشان در موسسه خانه کتاب برگزار شد.

در آیین کتاب‌گردی چهره‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، مسوولان و متولیان تشکل‌های صنفی حوزه نشر و ناشران و کتابفروشان با حضور در کتاب‌فروشی‌‌های سراسر کشور و خرید کتاب، به گفت‌وگو و با مردم و خریداران کتاب می‌پردازند.

بیست‌وششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار "حال خوش خواندن" از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.