سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: عصر شنبه، 22 اردیبهشت، در مراسم پایانی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، غرفه‌های برگزیده در بخش‌های مختلف اعلام شدند.

در بخش ناشران عمومی انتشارات "بنگاه نشر و ترجمه کتاب پارسه" شایسته‌ی تقدیر شناخته شد و نشر "کارنامه" از تهران و انتشارات "مرسل" از کاشان به عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند.

همچنین در بخش دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشر "رویان پژوه" توانست به عنوان غرفه‌ی برتر شناخته شود.

انتشارات "واله" نیز در بخش ناشران آموزشی به عنوان غرفه‌ی برگزیده و انتشارات "تخته سیاه" شایسته‌ی تقدیر در این بخش اعلام شد.

همچنین در بخش کودک و نوجوان نیز "انتشارات زعفران" به عنوان غرفه ی شایسته‌ی تقدیر و "طوطی" از نشر تهران و "حدیث نی‌نوا" از شهرستان برگزیده شدند.

غرفه‌ی "ایده‌پردازان عصر نو" نیز در بخش ناشران دیجیتال سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان غرفه‌ی برتر انتخاب شد.

در بخش دیگری از این مراسم، از سفرای دو کشور صربستان و تونس در ایران تقدیر به عمل آمد.

در بخش ناشران خارجی نیز انتشارات پارسیان به عنوان غرفه‌ی برگزیده و انتشارات‌ "آوند دانش" و "ویژه نشر" به عنوان شایسته‌ی تقدیر انتخاب شدند.

همچنین در بخش جنبی نیز غرفه‌ی سازمان ورزشی شهرداری تهران به عنوان غرفه‌ی برگزیده معرفی شد و در بخش رسانه نیز غرفه‌ی پایگاه خبری تحلیلی پارسینه شایسته‌ی تقدیر شد.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار "نه به کتاب نخواندن" از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.