به گزارش هنرآنلاین به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران دیدار کردند.

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری در این دیدار گزارشی از ظرفیت، امکانات و فرصت‌های سازمان فرهنگی هنری ارائه کرد و به تشریح اقدامات این سازمان در نوروز، اعیاد شعبانیه و نمایشگاه کتاب پرداخت.

اوحدی با اشاره به تشکیل ستاد‌های ویژه برای فعالیت‌ در ماه مبارک رمضان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی هنری با توجه به ذائقه‌های گوناگون شهروندان تهران و با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در حال طراحی است که در ماه مبارک رمضان و به مرور در طول سال اجرا می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با اشاره به زیرساخت‌های کم نظیر سازمان فرهنگی هنری تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری باید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها نسبت به ارتقای برنامه‌های فرهنگی هنری پایتخت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چراکه تهران بر همه شهرهای کشور اثرگذار است و اتفاقات خوب آن منشا اثر در کشور می‌شود.

صالحی افزود: برای تعامل سازنده شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید کارگروه کارشناسی تشکیل شود تا با همدلی و انسجام ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهر تهران به بهترین شکل در خدمت شهروندان قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور دو ماهه اوحدی در سازمان فرهنگی هنری از فعالیت‌های این سازمان در نوروز، اعیاد شعبانیه و نمایشگاه کتاب تقدیر کرد. 

--