به گزارش هنرآنلاین، وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان با استقبال معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد تهران شد.

سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری روز گذشته به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) استقبال کرد.

حسینی ضمن خوشامدگویی به ولادان ووکسوساولیوویچ؛ وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی صربستان، فرهنگ و هنر را زبان و بستر مناسبی برای تعمیق روابط دو کشور خواند.

معاون امور هنری با قدردانی از وزیر فرهنگ صربستان برای حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ارتباط اهالی فرهنگ و هنر و تقویت گردشگری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و صربستان در معرفی بیشتر دو کشور به یکدیگر، مؤثر است. 

وزیر فرهنگ و اطلاع‌رسانی صربستان به همراه هیئتی برای سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ایران سفر کرده است که در این سفر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان نیز دیدار می‌کند. همچنین حضور در افتتاحیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و افتتاح غرفه کتاب صربستان از برنامه‌های دیگر وزیر فرهنگ و اطلاع‌رسانی صربستان است. امضای تفاهم‌نامه بین کتابخانه‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و صربستان و اجرای برنامه فرهنگی صربستان در باغ کتاب تهران از برنامه‌های دیگر وزیر فرهنگ و هیئتی فرهنگی کشور صربستان در این سفر است.

دیدار معاون هنری ارشاد با صربستان