سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: ویدا اسلامیه، مترجم از عرضه شدن کتابی از بی ای پاریس در نمایشگاه سی و یکم تهران خبر داد. او گفت: رمان "فروپاشی" اثر بی ای پاریس برای اولین بار در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در انتشارات کتاب سرای تندیس عرضه خواهد شد. این کتاب، کتابی معمایی پلیسی است که قصه آن از شبی طوفانی آغاز می‌شود.

اسلامیه ادامه داد: ماجرا از شبی شروع می‌شود که خانم معلمی در مسیر جنگلی که پیش رو دارد زنی مستاصل را می‌بیند که نیاز به کمک دارد . او تردید دارد و در نهایت آنجا را ترک می‌کند و فردای آن روز متوجه می‌شود که آن زن به قتل رسیده است.

اسلامیه گفت: این دومین کتاب این نویسنده پرفروش است و نخستین اثر او "پشت درهای بسته" نام دارد.

ویدا اسلامیه همچنین از کتاب‌های 12 جلدی هری پاتر در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت، علاوه بر این کتاب‌ها، دو کتاب درسی، یک نمایشنامه و یک فیلمنامه مربوط به قصه‌های هری پاتر در کتاب سرای تندیس عرضه خواهد شد.

او در نهایت گفت مخاطبان می‌توانند چهار اثر دیگر جی کی رولینگ را نیز از این انتشارات بخواهند: تک رمانِ "خلأ موقت" و سه کتاب مستقل و دنباله دار "آوی فاخته"، "کرم ابریشم" و "ردپای شیطان".

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار "نه به کتاب نخواندن" از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.