به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران، نعمت‌اله پایان رئیس مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و داود لطفی قائم مقام شهرداری منطقه 9 با حضور در این مجموعه از تمامی برنامه‌های برج آزادی دیدن کردند.

صالحی در این بازدید با اشاره به جایگاه ویژه نوروز در میان ایرانیان گفت: عید نوروز از جهات طبیعی و فرهنگی فرصتی است که باید از آن برای شناخته شدن فضای فرهنگی، هنری و ادبی استفاده شود. اتفاقاتی که در جای جای ایران و تهران در ایام نوروز رخ می‌دهد، فرصتی است برای این که ایرانیان با گذشته تاریخی خودشان آشنا شده و همزمان فضای فرهنگی، هنری و ادبی معاصر را مشاهده و با آن ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وزیر ارشاد ادامه داد: اتفاقات فرهنگی هنری که در ایام نوروز و با مشارکت مجموعه‌های فرهنگی هنری مانند شهرداری تهران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران رقم می‌خورند، باعث آشنایی بیش از پیش هموطنان و همشهریان با فرهنگ، هنر، تاریخ و جغرافیای ایران می‌شود.