به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صبح روز چهارشنبه 16 اسفند ماه، موسسه هنرمندان پیشکسوت میزبان جمع کثیری از هنرمندان پیشکسوت عضو این مجموعه و علی اصغر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد، علی مرادخانی معاون پیشین هنری ارشاد و مشاور هنری شهرداری تهران ، بردیا صدرنوری مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه ، مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر ، مرتضی باقرنژاد مشاور اجرایی معاونت هنری بود.

این مراسم به میزبانی سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت  ،  در قالب صبحانه ی کاری و یک دورهمی صمیمی و به درخواست جمعی از هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه برگزار شد .

سیدعباس عظیمی شرح مختصری در خصوص شرایط موسسه از بدو تاسیس  تاکنون و فراز و نشیب های آن ارایه داد و یکی از مهمترین اتفاقات خوشایند  را مرتبط با  خرید ساختمان موسسه با حمایت های دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  و مدیران ذیربط آن سازمان  دانست .

عظیمی در بخشی از سخنانش به تلاش ها و حمایت های همه جانبه  دکتر کاراندیش و مجموعه همکاران و مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع اشاره و قدردانی کرد .

معاون توسعه مدیریت و منابع ارشاد نیز این موسسه، رییس و کارکنان آن را از جمله تشکیلاتی در ارشاد دانست که همواره با عشق کار میکنند و این را یکی از دلایل موفقیت آن دانست.

کاراندیش همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم حمایت از این موسسه و خدمات آن برای پیشکسوتان هنر سخن گفت و تاکید کرد در آینده نیز این حمایت ها ادامه خواهد داشت و سعی بر این است تا جای ممکن و با وجود سختی ها و کمبودهای جاری در بودجه کشوری پرداختی های  پیشکسوتان هنر دچار تاخیر و کمبود نشود. 

در ادامه علی مرادخانی مشاور شهردار تهران در زمینه همکاری های شهرداری تهران برای موضوعات مرتبط با  ساختمان موسسه و فعالیت های هنری ،   بردیا صدر نوری در رابطه با نگاه ویژه  دکتر نوبخت نسبت به پیشکسوتان و ابلاغ سلام ایشان ، مباحث بودجه ای مطالب خود را ارائه نمودند.  

دکتر صدر نوری همچنین به اهدای یک دستگاه پیانو به عنوان هدیه سال نو برای استفاده در سالن چند منظوره موسسه هنرمندان پیشکسوت اشاره کرد.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۷_۲۱-۱۴-۳۳

در انتهای این مراسم نیز هنرمندان پیشکسوت طی برنامه ای خودجوش و با اهدای سه اثر نفیس خوشنویسی از استادان محمدحسین عطارچیان، داود فرشباف رواسانی و اسماعیل نیکبخت زاویه همراه  با هنر نگارگری استاد مهرزمان فخارمنفرد از علی اصغر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خدماتش برای پیشکسوتان هنر تجلیل به عمل آوردند.

در این برنامه هنرمندانی همچون رضا بنفشه خواه، عباس شیر خدا، عباس تهران تاش، محمد نگینی، مریم نشیبا، راضیه تجار، محمد حسین عطارچیان، حمید ساسانی، مهرزمان فخار منفرد، صفا آقاجانی، اسماعیل خلج، جواد زیتونی، ملیح ناصری، حسین پرستار، میلاد کیایی، بهمن عبدی ، مریم معترف، هرمز سیرتی، هوشنگ توکلی،داود فیاضی، داود فرشباف رواسانی، یوسف صدیق، عباس بابویهی ، سوسن اصلانی، حسین فخیمی، محمود فرهنگ، محمدرضا جعفری بهنام، اسماعیل نیکبخت زاویه، سیدعباس روحانی،عباس راحمی پور، آذر هاشمی، پروین محبی، عباس ملکی، کیهان دخت امین(همسر زنده یاد انوشیروان ارجمند)، علی اصغر اسکندری ، مهدی آذر سینا، فرمان مرادی، علی اصغر ریسه، سیدرضا روحانی،پروین بهمنی، منیژه آرمین، بهناز ذاکری،ذبیح الله احمدی،بهمن کریمیان، منوچهر پناهی نژاد، حسن نیک نژاد، غلامحسین شادی زرنق، محمد ناصری پور، علی حاجیان پور، ابوالفضل صادقی نژاد، بیاض امیرعطایی، حسن ضرغامی و صادق احمدی حضور داشتند.