سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: رونمایی و مراسم جشن امضای مجموعه داستان"  اسپارانی "  به نویسندگی علی امیر ریاحی که امسال از سوی نشر مروارید منشر شده است ، عصر چهارشنبه 16 اسفند ماه در کتابفروشی هنوز برگزار می‌شود.در این مراسم که با حضور نویسندگانی همچون محمد طلوعی و اصغر نوری  تشکیل می‌شود ، علی امیر ریاحی به امضای این کتاب برای علاقه مندان و دیدار و گفت وگو با مخاطبان خواهد پرداخت . 

 علی امیرریاحی مترجم و نویسنده  فارغ التحصیل ارشد ادبیات نمایشی است که پیش ار این مقالات زیادی ترجمه کرده است و دو کتاب به نام های "هزار پیشه"و "ساندویچ ژامبون" به نویسندگی چارلز بوکوفسکی از آثاری است که ترجمه کردهو انتشارات نگاه منتشر کرده است .

از ویژگی های مجموعه داستان " اسپارانی" میتوان به مجموعه  داستان کوتاه های آن اشاره کرد : که هرکدام مجالی اندک است که جهانی به تمامی درآن خلق می‌شود . جهانی با همه رگ و پی و عصب هایش . جهانی که از پس یک آن و یک جرقه به وجود می آید و می‌خواهد ، مدام از نو خودش را در خواننده امتداد دهد . داستان کوتاه انفجار بزرگ است .

در قسمتی از این کتاب آمده : حالا میخواهی سنگینی این زنجیره های بردگی را تا آخرین روز زندگی خفت بارت تحمل کنی ؟تواسپارانی ، تو؟ تویی که همیشه مرد بزرگی بودی و آرزوهای بزرگ داشتی ؟ تویی که همه می گفتند روزی آدم بزرگی خواهی شد ؟ تو؟ تو میتوانی به این خفت تن دهی؟

این مراسم عصر روز چهارشنبه مورخ 16 اسفندماه ساعت 18 در کتاب فروشی هنوز واقع در خیابان کریم خان ، بین ایرانشهرو ماهشهر پلاک 134 طبقه ی دوم برگزار می‌شود.