سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: کتاب "ریاضیات مهندسی پیشرفته‌ی کاربردی" روانه بازار شد. این کتاب را که نخستین منبع این رشته به زبان فارسی است محرم حبیب‌نژاد کورایم، با همکاری فرید قدمی، علیرضا و امین حبیب‌نژاد کورایم نوشته است.

این کتاب شامل شش فصل است: ماتریس‌ها، معادلات با مشتقات جزئی، اختلال، حساب تغییرات، ضرایب لاگرانژ و قیدها در حساب تغییرات، تئوری کنترل بهینه، و روش‌های باقیمانده‌ی وزنی.

کتاب "ریاضیات مهندسی پیشرفته‌ی کاربردی" در 282 صفحه و با قیمت 27500 تومان توسط نشر روزنه منتشر شده است.

پروفسور محرم حبیب‌نژاد کورایم از چهره‌های شناخته‌شده‌ی رباتیک و نانو در کشور است که هم‌اکنون به‌عنوان استاد گروه مکانیک در دانشگاه علم و صنعت مشغول به تدریس است. پیش از این کتاب‌های "دینامیک محاسباتی ربات‌ها" و "نانورباتیک" از این استاد و محقق ایرانی منتشر شده است.

فرید قدمی نیز مربی گروه مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی است که پیش از این کتاب‌های "روش تحقیق در علوم مهندسی"، "English in Mechanical Engineering" و " English in Mechanical and Industrial Engineering " از او منتشر شده است. او همچنین به‌عنوان نویسنده، مترجم و منتقد ادبی نیز چهره‌ای شناخته‌شده است، و ترجمه و تألیف بیش از 40 کتاب را در زمینه‌ی ادبیات و فلسفه در کارنامه‌ی خود دارد. دریافت جایزه‌ی بین‌المللی بنیاد جیمز جویس زوریخ در سال 2016 از افتخارات اوست.