سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: "باغ مشاهیر" الگوهای نقاشی هنرمندان سرشناسی را به‌کار گرفته است که در مکتب‌های مختلف هنری، آثار جاودانی را در سده‌های گذشته، بویژه در چند سده‌ی اخیر، خلق کرده‌اند؛ مشاهیری چون: لئوناردو داوینچی، میکل ‌آنژ، ونسان ون‌گوگ، پابلو پیکاسو، کلود مونه، مارک شاگال، سالوادور دالی، اندی وارهول، فریدا کالو، رامبراند، گوستاو کلمیت، رنوآر، پل سزان، توماس کین کید، ادوارد مونش، روبنس، گرنت وود، ون روئیزدال، یوهانس ورمیر، موریس اشر، ادوارد هاپر، رنه ماگریت، پیسارو، هانس هلباین، جان سینگر سارجنت، ژان اونوره فراگونار، رابرت کمپین، نیکولا پوسن، توماس گینزبارو، فانتین لاتور، جیمز انسور و گویا.

   در مقدمه‌ این کتاب آمده است: "رنگ‌آمیزی نه‌تنها یک فعالیت مهم خلاقیت‌ساز برای کودکان و نوجوانان، بلکه برای بزرگسالان هم فرصتی است برای رسیدن به آرامشی مؤثر که به زندگی جلوه‌ بهتری می‌بخشد. در تفکرات کهن نیز رنگ تسکین‌دهنده است و آرامش‌بخش؛ حال وقتی فرصت رنگ‌آمیزی ده‌ها صفحه طرح‌های استاندارد، هنرمندانه و علمی برای همگان فراهم می‌شود، علاوه بر افزودن رنگ بهتر به زندگی، این فرصت هم فراهم می‌شود که هنرمند درون هر فردی کشف شود.

این شیوه اکنون در جوامع توسعه‌یافته بیش از هر وسیله‌ی دیگری توصیه می‌شود؛ زیرا یک رفتار باوقار هنرمندانه را تجویز می‌کند که هدف و دستاورد آن، تنها یک فرصت سرگرمی نیست، بلکه وجوهی از انسان معاصر را بیدار و نمایان می‌کند که شاید در لابه‌لای لایه‌های سنگین و ضخیم زندگی پراضطراب ماشینی ما، هیچ‌گاه فرصت بروز نیافته‌اند. ضمن آن‌که با ایجاد فرصت تمرکز، شهروندانِ زندگی پرشتاب و پرتنش امروز را نرم و آرام به تمرکز و آرامش هدایت می‌کند."

"باغ مشاهیر" را انتشارات آرادمان در 84 صفحه برای نمایشگاه کتاب تهران منتشر کرده بود که اکنون چاپ دوم آن نیز به‌ همان بهای 14 هزار تومان چاپ اول منتشر شده است.

کار گردآوری و ترجمه‌ متن‌های پیوست این کتاب، ازجمله شناخت‌نامه و نکته‌های خاص زندگی هر نقاش که کنار اثر یا آثار او آمده، برعهده‌ی فاطمه فرقانی بوده است.

این ناشر همچنین "رؤیای رنگی" (طرح‌های بیلی واکار)، "باغ مونه"، "باغ ون‌گوگ"، "خواب‌های طلایی"، "نقش بهشت" و "شازده کوچولو" را از مجموعه‌ کتاب‌های رنگ‌آمیزی بزرگسالان (آنتی استرس) منتشر کرده است و "رؤیای پاریس و ونیز" را در دست انتشار دارد.