سرویس فرهنگ هنرآنلاین، گروه تجسمی روایت فتح و مرکز تجسمی حوزه هنری، نخستین شماره دو هفته‌نامه "هور" را در راستای تمرکز بر حوزه هنر و رسانه منتشر کرد.

در این شماره با عناوینی چون بیان معنوی هنر عاشورایی، پیوند هنرهای بومی و آیین‌های عاشورایی، بررسی اگزوتیک در هنر معاصر ایران، تاسیس دانشگاه هنرهای اسلامی رویای تحقق نیافته استاد فرشچیان، تکیه ولایت طرحی در محاق، گزارش تصویری نسل‌کشی میانمار، پوستر سه لت که به نشریه الحاق شده، تحت عنوان: آمریکا تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی، معرفی کتاب "خانواده مسلمان و فضای مجازی"، معرفی یک کتاب راهبردی: مقدمه‌ای بر جنگ نرم، جستاری درباره واقعیت افزوده، پارادوکس جان هنرمند و هویت ملی، ذهن زیبا، هنرهای شهری، زوال منظره‌نگاری و رواج باب راس، هدف به اضافه طراحی مساوی است با دیزاین را می‌خوانیم.

نشان "هور" اثر مسعود نجابتی به عنوان لوگوی این نشریه نقش بسته است. ویراستار این نشریه محمد عبدعلی و طراح گرافیک آن محمد صمدی است.  

بر اساس این گزارش، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مسعود نجابتی، احمدرضا دالوند و محمد حسین نیرومند عضو شورای سیاست‌گذاری این نشریه هستند.

همچنین دو هفته‌نامه "هور" با 16 صفحه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با کاغذ ایرانی "پارس" منتشر می‌شود.

 این شماره از "هور" در کیوسک سراسری مطبوعات توزیع نشده است و علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند به نشانی تهران، خیابان سمیه، مرکز تجسمی حوزه هنری مراجعه کنند. بنا بر اعلام دست‌اندرکاران نشریه "هور"، به زودی شرایط توزیع از طریق روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور فراهم خواهد شد.