سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: در بخش داستان‌های خارجی این شماره‌ی مجله، داستانی از کورت ونه‌گات چاپ شده که جزو پنج داستان تازه‌یاب این نویسنده است، همچنین داستانی از جرج ساندرز که برنده جایزه من بوکر 2017 شده. اعلام نام کازوئو ایشی گورو به عنوان برنده نوبل ادبیات امسال هم بهانه‌ای شده تا مجله‌ی داستان مصاحبه‌ی کنزابورو اوئه (دیگر برنده‌ی نوبل ادبیات) با او را منتشر کند. 

از دیگر مطالب خواندنی این شماره روایت کاوش‌های باستان‌شناسی دوره‌‌ی قاجار و پهلوی به روایت کاوشگران خارجی است. همچنین مطلب "هنگام درو" در بخش روایت‌های مستند که خاطرات یک سرباز گروهان پاکسازی است و گوشه‌هایی از جدال هر روزه برای خنثی‌سازی مین‌های مدفون در زمین‌های نواحی مرزی ایران را برای خوانندگان تصویر می‌کند.

کامبیز درم‌بخش، جواد علیزاده، بهناز علی‌پورگسکری، پیمان هوشمندزاده، محمد حسینی، فرشته احمدی، منصور علیمرادی، رامبدخانلری، سپیده خمسه‌نژاد، محمدعلی رکنی، محسن توانگر، لنگستون هیوز، لی مارتین، مارک اسلوکا، ایسابل کویشت، دیو اگرز و... از دیگر نویسندگان و هنرمندان این شماره هستند.

هشتادوسومین شماره‌ی ماهنامه داستان همشهری در 230 صفحه با قیمت 8000 تومان، از اوایل آذر در روزنامه‌فروشی‌ها و کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس مخاطبان است.

PDF-JELD-NAHEE-83-copy