سرویس سینمایی هنرآنلاین: مائده طهماسبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول بازی در یک سریال و تمرین یک تئاتر است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود بیان کرد: این روزها در حال بازی در سریال "پنچری" هستم و علاوه بر این مشغول تمرین یک تئاتر هم هستم که مردادماه به صحنه می‌رود.

طهماسبی درباره نقش خود در سریال "پنچری" گفت: من توسط خانم سعادت به آقای مهام معرفی شدم و ایشان از من برای حضور در این سریال دعوت کردند. نکته جذابی که باعث شد این نقش را بپذیرم خود مجموعه و بازیگرانی بود که در آن حضور دارند. دوست داشتم این کار را انجام دهم، چرا که کارهای قبلی این دوستان را دیده بودم و نوع طنز و نگاهشان به این مقوله برایم جذاب بود.

مائده+طهماسبی

بازیگر "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند!" ادامه داد: موضوع این سریال درباره دو خانواده است که دو خواهر هستند، که من در این سریال نقش "آشفته " را بازی می‌کنم و خانم سعادت نقش "متانت" خواهر من را بازی می‌کنند. این دو شخصیت کاملاً متضاد با اسمشان رفتار می‌کنند. سریال نیز به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و در دل آن اتفاقات طنزی هم‌شکل می‌گیرد که دل‌نشین است. من مادری هستم که دو فرزند دارم و قرار است، دخترم با پسر خواهرم ازدواج کند و این اتفاق مشکلاتی را پیش می‌آورد که داستان‌های سریال را شکل می‌دهند.

طهماسبی درباره چگونگی طنز این سریال نیز عنوان کرد: همه ما در موقعیت‌های کمدی قرار داریم ولی کمدی را بازی نمی‌کنیم. بلکه شرایط طنزآلود من را در این موقعیت قرار می‌دهد، البته ناگفته نماند که طنازی "آشفته" به نسبت سایر کاراکترها کمتر است.

این بازیگر در ادامه اظهار کرد: علاوه بر این در حال حاضر مشغول تمرین تئاتری هستم به کارگردانی بهزاد صدیقی که مردادماه به روی صحنه می‌رود. این اولین بار است که در یک پروژه فقط بازیگرم؛ در این نمایش با خاطره حاتمی همبازی هستم و فرهاد آئیش هم یک نقش تلویزیونی کوتاه در آن ایفا می‌کند و همچنین مسئولیت طرح طراحی صحنه کار نیز با اوست.

بازیگر فیلم سینمایی "مارمولک " در خاتمه گفت: سریال "تاریکی شب، روشنایی روز " به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل را هم دارم که بخش اصلی کار فیلم برداریش به اتمام رسیده و بخش اندکی از کار باقی‌مانده است که امیدوارم به‌زودی کار فیلم‌برداری بخش‌های باقی‌مانده نیز آغاز شود. غیر از این سریال فیلم سینمایی "آذر " به کارگردانی محمد حمزه‌ای را نیز آماده اکران دارم که از زمان دقیق اکران آن اطلاعی ندارم.