سرویس سینمایی هنرآنلاین، از صبح امروز در شبکه‌ها و کانال‌های فضای مجازی تصاویری منتشر شد که خبر از حادثه در زمان  تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "پایتخت ۵" می‌دهد.

در این ویدئو که توسط یکی از اعضای گروه گرفته شده ظاهرا  قرار بود ماشینی از روی صخره‌ای با شتاب بالا رد شود، ولی ماشین چپ کرده و بدلکار مربوطه دچار مصدومیت شدید می‌شود، گروه بلافاصله برای امداد رسانی به وی اقدام می‌کنند و خوشبختانه حال عمومی این بدلکار خوب است و به بیمارستان برای مداوای بیشتر منتقل شده است.

الهام غفوری درباره وضعیت سلامتی این بدلکار که روز گذشته دچار حادثه شد، گفت: امیرحسین خنجری یکی از بدلکاران سریال روز گذشته ششم خرداد دچار حادثه شد و ماشینی که وی در آن بود به پایین یک دره سقوط کرد.

وی ادامه داد: این بدلکار از ناحیه سر دچار شکستگی شد، اما خوشبختانه روز گذشته آمبولانس سر صحنه آماده بود و این بدلکار به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.

غفوری درباره روند درمانی این بدلکار اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای روند درمانی امیرحسین خنجری با بیمارستان نیکان و دکتر تابش انجام شده است و منتظر هستیم مصدوم به شرایط ثبات برسد تا بتوانیم وی را با آمبولانس مجهز به سیستم های آی سی یو به بیمارستان نیکان در تهران منتقل کنیم تا عمل جراحی انجام شود.

 "پایتخت 5" با مشارکت سازمان هنری اوج در روز 19 اردیبهشت در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین رفت. پیش از این قرار بود سریال برای رمضان 96 از شبکه یک سیما پخش شود اما به دلیل طولانی شدن زمان پیش‌تولید سریال دیگری جایگزین آن در این ماه شد.

 در این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، علیرضا خمسه،‌ احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل به ایفای نقش خواهند پرداخت.