سرویس سینمایی هنرآنلاین: روز چهارشنبه دو فیلم دیگر در بخش مسابقه هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

"فریب‌خورده" (The Beguiled) ساخته سوفیا کوپولا یکی از رقبای جایزه نخل طلای جشنواره امسال است. کالین فارل، نیکول کیدمن، کرستن دانست و ال فانینگ در این فیلم بازی می‌کنند که با اقتباس از رمان تامس کالن ساخته شده است و داستان آن در ویرجینیا در دوران جنگ داخلی آمریکا روی می‌دهد.

فارل در فیلم پرستاره "فریب‌خورده" نقش یک سرباز مجروح "اتحادیه" (نیروهای ایالات شمالی) را بازی می‌کند که حضورش زندگی چند زن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. (دان سیگل در 1971 فیلمی از روی این داستان با بازی کلینت ایستوود ساخت). شرکت فوکس "فریب‌خورده" را 23 ژوئن در آمریکا اکران می‌کند.

"خودکشی باکره‌ها" اولین فیلم بلند داستانی کوپولا در 1999 در بخش دو هفته کارگردانان جشنواره کن نمایش داده شد. "ماری آنتوانت" دیگر ساخته او در 2006 یکی از فیلم‌های بخش مسابقه اصلی بود و "The Bling Ring" در 2013 در بخش نوعی نگاه کن روی پرده رفت.

"رودن" (Rodin) به کارگردانی ژاک دوایون تولید مشترک فرانسه و بلژیک، دیگر فیلمی بود که روز چهارشنبه در بخش مسابقه جشنواره کن به نمایش درآمد.

این فیلم با بازی ونسان لندون، ایزیا هیژلن و سورین کانیل، روایتی از رابطه عاشقانه آگوست رودن مجسمه‌ساز معروف فرانسوی با کامیل کلودل دیگر مجسمه‌ساز هموطنش است.

امسال 19 فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن رقابت می‌کنند که شامل تازه‌ترین ساخته‌های فیلمسازانی چون میشائل هانکه، آندری زویاگینتسف، تاد هینز و... است.

هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن 17 تا 28 مه (27 اردیبهشت تا 7 خرداد) برگزار می‌شود.