به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران ، در ادامه  برنامه نمایش فیلم در دوره چهل و هفتم ( بهار 96) سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران و در بخش "چشم انداز کمدی رمانتیک" به کوشش امیر پوریا، روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 17 فیلم "دکان سر نبش"به کارگردانی ارنست لوبیچ محصول سال 1940 ( آمریکا ) به مدت 99 دقیقه به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی به نمایش در می آید.

رگ و ریشه‌ بسیاری از کمدی ـ رمانتیک‌ها، پدیده یا احساس انسانی مشخصی است که برای ما ایرانی‌ها بس درک‌شدنی می‌نماید: سختی‌های ابراز علاقه از جانب فردی از یک جنس به فردی از جنس مقابل. شاید تصور اولیه بر مبنای "نخستین چیزی که به ذهن می‌رسد"، این باشد که فرهنگ غربی از این دست تعارفات به همراه ندارد. از قضا یکی از دستاوردهای جانبی کمدی-رمانتیک ها همین است که نشان‌مان می‌دهد شرم آدمی چگونه می‌تواند سال‌ها رودربایستی با خود و با طرف مقابل را در پی داشته باشد. شرمی که طی روانشناسی روابط در این فیلم‌ها، از منابع بسیاری سرچشمه می‌گیرد،روراست نبودن فرد با خود یا با طرف، احساس ضعف در رقابتی که میان او و فرد دیگری از همجنسان‌اش وجود دارد، ترس از شکسته شدن غرور و گاه حتی صمیمیت و همرازی که مانع از طرح تمایلات مهرآمیز می‌شود. سرنخ هر یک از این دامنه‌های موضوعی را که بگیریم، به چندین و چند کمدی رمانتیک اثربخش می‌رسیم.

یادآوری می‌شود؛ علاقه مندان جهت استفاده از برنامه های نمایش فیلم می توانند،روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ،ساعت 17 به موزه هنرهای معاصر تهران،واقع در خیابان کارگرشمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.