سرویس سینمایی هنرآنلاین: علی بهادر کارگردان سریال" بهترین تابستان من" پس از چند سال دوری از این عرصه، این روزها در شهرستان اندیکا مشغول ساخت مینی سریال "برکت" است.

‎این مجموعه درباره یک گروه فیلمبرداری است که برای تهیه مستندی درباره فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم عازم مسجدسلیمان می‌شوند. درواقع رضا، الهام و امید اعضای خانواده‌ هنرمند و فیلمساز برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا، لآلی و مسجدسلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق می‌شوند.

 آشنایی با فرهنگ، آداب رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلمسازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به نام بختیار این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد.

مجموعه برکت

در "برکت "‎پویا امینی، رامین ناصرنصیر، شهرزاد عبدالمجید، علیرضا اسیوند و تعدادی از بازیگران بختیاری به ایفای نقش می‌پردازند.

پیش از این قرار بود امیرمحمد زند و زهرا اویسی عهده دار نقش‌های اصلی این سریال باشند که به توافق نرسیدند و این امر میسر نشد.

‎عواملی که تاکنون برای تولید این مجموعه قطعی شده‌اند عبارت‌اند از:

‎نویسنده: علیرضا اسحاقی، تهیه‌کننده و کارگردان: علی بهادر، مدیر تصویربرداری: علی الهیاری، صدابرداران: جعفر علیان محمود طللایی، طراح صحنه و لباس: امیر رضایی، طراح گریم: مهرداد قلی‌پور، مدیر تولید: شهرام صمدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سعید جلیلی، دستیاران کارگردان: عطا فولادی، ماکان رضایی پور محسن آزاد منشی صحنه: محسن کریمیان، دستیاران تصویر: مرتضی خضری، عباس نیسی، علیرضاپورصفر، دستیاران صحنه: محمودکاشانی، میثم صارمی، دستیارلباس شقایق محمدی، مجریان گریم: محمد جواد جهانگیری، نادیا نیکوکار، تدارکات: محرم گلزار، رضا جلیلی، علی حیدری، حشمت الله اسدپور، سینه موبیل: احمدهاشمی