به گزارش هنرآنلاین، جلیل سامان این روزها مشغول تصویربرداری بخش‌های پایانی سریال جدید خود "نفس" است و پخش تیزرهای این سریال نیز از شبکه سه سیما آغاز شده است؛ سریالی که با آن سه گانه او پس از آثار تحسین شده "ارمغان تاریکی" و "پروانه" تکمیل می شود.

این فیلمنامه نویس در حالی "وقت بودن" را روانه بازار نشر کرده که هنوز فیلم ساخته شده از روی این داستان،‌ پشت سد اکران باقی مانده است؛ فیلمی که در سال ۸۷ ساخته شد و اکران آن در چندین جشنواره معتبر، دریافت جوایزی را برای آن به دنبال داشت که از جمله آنها می توان به بهترین فیلم‌نامه جشن خانه سینما، سیمرغ زرین بهترین فیلم‌نامه اول جشنواره فیلم فجر و همچنین دیپلم افتخار بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فجر اشاره کرد.

در بخشی از فصل نخست رمان می‌خوانیم: گرد و غبار خوابید و سایه مردی دیده شد که با کلتی رو به آسمان ایستاده و تیری هوایی شلیک کرده بود. صدای مرد در باد پیچید که آمرانه فریاد زد: "من مامور دولتم. یالا برگردین سوار شین"  با وجود قیافه جدی و سگرمه‌های در هم، در درون ناراضی بود و شکست خورده. او حتی یک روز هم نتوانسته بود عهدی را که با خود بسته بود نگه دارد. شلیک کرده بود!

جشن امضای کتاب "وقت بودن" امروز سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 16 تا 18:30 در غرفه انتشارات کتابستان معرفت در نمایشگاه کتاب با حضور جلیل سامان برگزار می شود.