سرویس سینمایی هنر آنلاین: "سریال پایتخت 5" به کارگردانی سیروس مقدم از امروز دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه در شیرگاه استان مازندران کلید می‌خورد.

ریما رامین فر یکی از بازیگران اصلی این سریال از ابتدا با بازی در نقش هما، همسر نقی در داستان‌های پایتخت حضور داشته است.

او که این روزها در شیرگاه به سر می‌برد، در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضورش در این سریال گفت: "پایتخت 5" داستان خودش را دارد و تنها می‌توانم بگویم کاراکترها بر اساس ماجراهایی که برایشان رخ می‌دهد دچار تغییراتی می‌شوند و این تغییرات خیلی خاص و ویژه نیستند که بخواهم درباره آن صحبتی بکنم. هر کاراکتر بر اساس موقعیتی که در آن قرار می‌گیرد تغییر می‌کند.

ریما رامین فر

وی ادامه داد: هر بار که "پایتخت" ساخته می‌شود ما امیدواریم که استقبال بیشتر از گذشته باشد و داستان‌ نیز برای مخاطبان از جذابیت بیشتری برخوردار باشد. ما و تمام گروه سازنده این سریال تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا رضایت مخاطب را جلب کنیم حال چقدر در این زمینه بتوانیم موفق باشیم، بر عهده مخاطب است.

بازیگر نقش هما در ادامه درباره دو دخترش سارا و نیکا نیز عنوان کرد: سارا و نیکا دیگر بزرگ‌شده‌اند و قطعاً حضورشان در سریال پررنگ‌تر از گذشته خواهد بود و امیدوارم که بچه‌ها بتوانند به‌خوبی از عهده نقش خود برآیند و بازی قابل قبولی از خود ارائه دهند.

سریال "پایتخت 5" به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه‌ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با حضور بازیگران اصلی از جمله محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی و با اضافه شدن بهرام افشاری خود را برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌کند.

داستان سریال "پایتخت 5" از این‌ قرار است که خانواده‌‌ نقی معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند قبرس در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آن‌ها به همدیگر، اهمیت وطن و دورهم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.