سرویس سینمایی هنرانلاین: رامین ناصر نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها علاوه بر حضور در سریال "شهرزاد 2" در حوالی مسجد سلیمان مشغول بازی است.

او در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در مینی سریال "برکت" به کارگردانی علی بهادر هستم که برای پخش از شبکه اول سیما در حال تولید است.

ناصرنصیر در ادامه به موضوع این مینی سریال اشاره کرد و افزود: این فیلم درباره یک گروه فیلمبرداری است که برای تهیه مستندی درباره فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم عازم مسجدسلیمان می‌شوند. درواقع رضا، الهام و امید اعضای خانواده‌ هنرمند و فیلمساز برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا، لآلی و مسجدسلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق می‌شوند. آشنایی با فرهنگ، آداب رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلمسازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به نام بختیار این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. در "برکت " با علی اوسیوند، پویا امینی و شهرزاد عبدالمجید همبازی هستم.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر فیلم سینمایی "آشوب" به کارگردانی کاظم راست‌گفتار را نیز در حال اکران دارم. فیلم "آشوب" خیلی برایم جذاب بود و بسیار با کارهای قبلی راست‌گفتار متفاوت است. آشوب یک درام تاریخی است که فضایش کمابیش در "شهرزاد" هم دیده می‌شود. داستان مربوط به کودتای 28 مرداد و اتفاقات بعد از آن است که اتفاقاً راجع به بالا رفتن برخی از افراد جامعه در هرم ثروت و قدرت است. کار بسیار سخت و پیچیده‌ای به لحاظ تولیدی بود.

بازیگر سریال "در حاشیه" درباره فصل دوم سریال "شهرزاد" نیز عنوان کرد: سریال "شهرزاد" نیز همچنان ضبطش ادامه دارد و بازی من در این سریال نیز همانند فصل اول این سریال است. هوشنگ یکی از اعضای خانواده شهرزاد است و جزو آدم‌هایی که سعی می‌کند با خوش‌خدمتی کردن در این سلسله‌مراتب اجتماعی، جای بهتری برای خودش پیدا کند و به منفعت‌هایی برسد و در این خوش‌خدمتی کردن، به بزرگ آقا نزدیک شود تا به مدارج بالاتری دست یابد.

وی ادامه داد: درواقع این نقش یک ما به ازای بیرونی دارد و از قدیم تاکنون نیز ازاین‌دست آدم‌ها و ویژگی آن‌ها بسیار دیده می‌شود. به‌نوعی در فرهنگ‌هایی که یک سری از آدم‌ها عاشق قدرت هستند و عاشق مجیز شنیدن، متأسفانه آدم‌های مجیزگو هم همیشه دیده می‌شوند و این شکلی رشد پیدا کردن در جامعه همیشه وجود داشته و دارد؛ بنابراین نمونه‌های بسیاری در دور و اطرافمان ازاین‌دست آدم‌ها می‌توانیم پیدا کنیم.

ناصر نصیر در خاتمه درباره زمان توزیع این سریال گفت: طبق آنچه اعلام‌شده قرار است "شهرزاد 2" از 29 خردادماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. گروه این روزها سخت مشغول کار هستند تا بتوانند فصل دوم این سریال را به‌موقع عرضه کنند.