سرویس سینمایی هنر آنلاین: لاله صبوری بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس که آخرین حضورش در تلویزیون به اپیزودی از سریال "چرخ فلک " بازمی‌گردد، این روزها مشغول بازی در سریال "لژیونر " به کارگردانی مسعود آب ‌پرور است؛ اما او پیش‌ازاین نیز با نگارش فیلمنامه های مختلف و همکاری با مجموعه "شکرستان " نیز در پشت‌ صحنه تلویزیون مشغول همکاری بود.

بازیگر "رستوران خانوادگی" در گفت وگو با خبرنگار هنر آنلاین درباره همکاری با مجموعه عروسکی "شکرستان" و میزان بازخوردها بیان کرد: دوره اول "شکرستان" چون مدت طولانی پخش داشت و انیمیشن هم بود مخاطب زیادی را جذب خود کرد و خیلی خوب با مخاطبان ارتباط برقرار کرد؛ به همین دلیل نیز رقابت با آن کار سختی بود، اما خوشبختانه "شکرستان " عروسکی نیز موردتوجه واقع‌شده و مخاطب خودش را دارد.

صبوری همچنین درباره انجام یک کار عروسکی برای مخاطب بزرگ‌سال و تفاوت آن با کار کودک اظهار کرد: برای مخاطب بزرگسال باید طنز ماجرا و کنایه‌ به مسائل روز اجتماع را در نظر گرفت، اما در کل می‌توان گفت نگارش آن کاملاً معمولی است، در حالی‌ که در حوزه کودک همه‌چیز باید ساده و قابل تفهیم برای کودک باشد.

این بازیگر در ادامه به حضور در سریال "لژیونر " اشاره کرد و افزود: در عرصه بازیگری فعلاً سر پروژه "لژیونر" به کارگردانی مسعود آب پرور هستم که تصویربرداری آن تا یک ماه آینده ادامه دارد.

بازیگر "جنگ 77" در ادامه درباره نقش خود عنوان کرد: در این سریال کاراکترهای متفاوتی حضور دارند که من یکی از نقش‌های اصلی آن را بر عهده‌ دارم. یک نقش طنز جالب است که جای کار بسیاری دارد و همین نکته باعث شد حضور در این سریال را بپذیرم، چرا که نقش من کاملاً طنز نیست. در واقع یک کاراکتر جدی است که در موقعیت‌های لحظه‌ای، فضای طنز خلق می‌کند.

در خلاصه قصه سریال "لژیونر " آمده که بهمن و توفیق دو دوست قدیمی هستند که از برادر به هم نزدیک‌تر به نظر می‌رسند. آن‌ها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده‌اند؛ اما بچه‌های آن‌ها که امروز به سن ازدواج رسیده‌اند، راضی به این امر نیستند. این باعث می‌شود تمام این دوستی ۳۰ ساله کم‌کم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و …

آرمان موسی پور موسیقی این سریال شبکه پنج را می‌سازد. "لژیونر " جدیدترین سریال مسعود آب پرور است که در این سریال به حواشی ورزش پرداخته است و در این مجموعه اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس هم حضور دارد.

محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، لاله صبوری، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و… بازیگران اصلی این سریال هستند.