سرویس سینمایی هنرآنلاین: این روزها در فضای مجازی آنونسی از سریال "عالیجناب" به کارگردانی سام قریبیان و تهیه کنندگی مسعود ردایی در حال انتشار است که خبر از توزیع این سریال به زودی در شبکه نمایش خانگی می‌دهد، اما مسعود ردایی تهیه‌کننده این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این موضوع بیان کرد: هنوز زمان توزیع سریال مشخص نیست و انتشار این آنونس ربطی به زمان توزیع سریال در شبکه نمایش خانگی ندارد.

ردایی افزود: سریال "عالیجناب" یک سریال 13 قسمتی است که 6 قسمت از این سریال در فاز اول پخش می‌شود و 7 قسمت بعدی در صورتی که فصل اول مورد توجه واستقبال علاقمندان و مخاطبان قرار گیرد، تولید می‌شود. ردایی درباره بازخورد مخاطب با این سریال اظهار کرد: به نظرم این سریال مورد توجه قرار بگیرد، چرا که موضوع جذابی دارد و تاکنون در این زمینه اثری تولید نشده است. "عالیجناب" درباره یک مناظره انتخاباتی است و اتفاقاتی که برای افرادی که دراین مناظره حضور دارند پیش می‌آید و داستان را پیش می‌برد. در واقع "عالیجناب" یک مینی سریال جذاب، اکشن و اجتماعی است.

این تهیه‌کننده سینما همچنین درباره زمان کلید خوردن فیلم سینمایی "چشم عروسک" به کارگردانی رسول صدرعاملی نیز اظهار کرد: نگارش فیلمنامه این فیلم پس از چندین جلسه مشترک و بررسی طرح اولیه به پرویز شهبازی سپرده شد. این فیلمنامه مضمونی اجتماعی دارد و به یکی از دغدغه‌های امروز جوانان و جامعه می‌پردازد. "چشم عروسک" پس از چندین بازنویسی و بررسی سه جانبه هم اکنون در مرحله بازنویسی نهایی قرار دارد، تا آماده ارائه به شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی شود.

وی در پایان درباره زمان اکران فیلم "مالاریا" به کارگردانی پرویز شهبازی نیز عنوان کرد: احتمالاً زمان اکران"مالاریا" عید فطر خواهد بود و در گروه سینمایی آزاد اکران خواهد شد، اما اینکه نیمه اول اکران عیدفطر باشد یا دوم هنوز مشخص نیست و فیلمیران این مسئولیت را برعهده دارد و باید زمان آن را مشخص کند.