به گزارش هنرآنلاین، پخش فیلم سینمایی "فصل نرگس" به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه‌گذاری حمیدرضا عارف بر عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری قرار گرفت.

صباغ سرشت ضمن بیان این موضوع گفت: "فصل نرگس" دومین فیلم نگار آذربایجانی اثری پر لوکیشن است که قصه‌ای انسان دوستانه و عاشقانه را در قالب داستانی امیدبخش روایت می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه "فصل نرگس" فیلمی مناسب تمام مخاطبان محسوب می‌شود، بهتر دانستیم زمانی را برای اکران و نمایش عمومی فصل نرگس در نظر بگیریم که دانش آموزان محترم از درس و امتحانات فارغ شده باشند و دانشجویان عزیز به خصوص آنهایی که از شهرستان‌های کوچک‌تر به شهرهای بزرگ‌تر به خصوص پایتخت می‌آیند امکان دیدن فیلم را داشته باشند. در نتیجه با توجه به مذاکرات انجام شده با پخش کننده فیلم (حوزه هنری) پیش بینی می‌شود، فصل نرگس در نوبت اکران دوم عید فطر به نمایش عمومی در بیاید.

تهیه کننده فیلم در پایان اظهار کرد: "فصل نرگس" زمستان سال ١٣٩٥ پروانه نمایش عمومی خود را دریافت کرده است و با توجه به اینکه از همان زمان با پخش کننده فیلم توافقات اولیه انجام شده بود، در نوبت اکران و نمایش عمومی قرار گرفتیم تا ان‌شاءا... فیلم در زمان پیش بینی شده اکران عمومی شود. این فیلم اثری پربازیگر است و از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر کشیده است. یکتا ناصر، ریما رامین فر، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می‌روند و حضور چهره‌هایی همچون گوهر خیراندیش، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزاآقایی، شیرین اسماعیلی و شبنم گودرزی بازیگران "فصل نرگس" را تشکیل می‌دهند. همچنین از حضور افتخاری رضا یزدانی، همایون ارشادی، علیرضا خمسه و ژاله صامتی با ایفای نقش خودشان در صحنه‌هایی از فیلم بهره‌مند شدیم.