سرویس سینمایی هنرآنلاین: ژاله صامتی بازیگر درباره فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت:  به زودی سر کار "خیابان دیوار" ساخته بهمن کامیار می‌روم که فیلم بسیار خوبی است.

وی ادامه داد:  در این فیلم ایفاگر مهری که نقش اصلی فیلم است، هستم. از ابتدای نگارش فیلمنامه در جریان این فیلمنامه بودم و از زمان پیش تولید تاکنون جلسات متعدد روخوانی داشته ایم.

بازیگر "دراکولا" بیان کرد: این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل و مکاشفه آن است. در واقع قصه روی زندگی او می‌چرخد، اتفاقی برای او رخ می‌دهد که هیچ ربطی به زندگی وی ندارد.

صامتی که این روزها مشغول بازی در سریال"نفس" به کارگردانی جلیل سامان است، درباره زمان پخش این سریال  اظهار کرد: زمان دقیق آن مشخص نیست، اما صحبت شده سریال "نفس" به پخش  ماه رمضان برسد. اما نمی‌دانم که چه اتفاقی تا آن زمان رخ می‌دهد.

وی درباره این سریال و نقشی که درآن ایفا می‌کند نیز گفت: "نفس" سریال بسیار خوبی است. هم درام است و هم تاریخی و مطمئنا مخاطب از دیدن آن لذت می‌برد.  من دراین سریال نقش عالیه را بازی می‌کنم که بسیار شبیه زن‌هایی است که می‌شناسیم، با همه مهربانی‌ها و خوش قلبی‌هایشان و البته زنانی که در شرایط سخت تصمیم های خوب می‌گیرند و زندگی همیشه بر گرده‌های آن‌ها می‌چرخد.

"نفس" سومین سریال از سه گانه "جلیل سامان" در ۲۶ قسمت و درامی روانشناسانه است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌ده. داستان سریال در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای  را پشت سرمی گذارد.

بازیگران این سریال عبارتند از: مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، هادی عامل هاشمی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور هدایت هاشمی، خسرو شهناز و رامین راستاد هستند که برای پخش از شبکه سه سیما در حال تلاش هستند.