سرویس سینمایی هنرآنلاین: "سرنوشت خشمگین" (The Fate of the Furious) تازه‌ترین فیلم مجموعه سینمایی "سریع و خشمگین" از شرکت یونیورسال، جمعه در اولین روز اکران در ایالات متحده و کانادا در 4310 سینما 45.6 میلیون دلار به دست آورد. این رقم شامل 10.4 میلیون دلار فروش در نمایش‌های پنجشنبه شب است.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که هشتمین فیلم "سریع و خشمگین" تا پایان تعطیلات عید پاک در آمریکای شمالی 103.8 میلیون دلار به دست بیاورد. فروش اولیه "سرنوشت خشمگین" برابر با انتظارات بود. در صورتی که فیلم تا آخر تعطیلات به مرز 100 میلیون دلار برسد، دومین فروش افتتاحیه برتر فیلمی از مجموعه "سریع و خشمگین" رقم می‌خورد.

وین دیزل، دواین جانسن، لوداکریس، تایریس گیبسن، جیسن استیتم و شارلیز ترون در فیلم جدید بازی می‌کنند. این بار دومینیک تورتو مسابقه‌دهنده خیابانی (با بازی وین دیزل) به خانواده‌اش پشت می‌کند و به گروه زنی اسرارآمیز (با بازی ترون) می‌پیوندد.

"سرنوشت خشمگین" به کارگردانی اف. گری گری مملو از صحنه‌های اکشن و نمایشی است، از جمله یک صحنه تعقیب و گریز با یک زیردریایی روسی در سیبری. تخمین زده شده که فیلم با بودجه‌ای حدود 250 میلیون دلار ساخته شده است. "سرنوشت خشمگین" دو روز زودتر از آمریکا در 65 بازار بین‌المللی نیز اکران شد و انتظار می‌رود فروش جهانی آن در هفته اول اکران رقمی حدود 534 میلیون دلار شود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت "سرنوشت خشمگین" تقریباً در مسیر "خشمگین 7" – آخرین فیلم مجموعه با بازی پل واکر که در 2013 در یک حادثه رانندگی درگذشت – حرکت می‌کند. آن فیلم سال گذشته با 147 میلیون دلار کار خود را شروع کرد که شانزدهمین فروش افتتاحیه یک فیلم در آمریکای شمالی بود.  

"خشمگین 7" در نهایت در دنیا 1.5 میلیارد دلار فروخت و ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد. مجموع فروش هفت فیلم "سریع و خشمگین" حدود 3.8 میلیارد دلار بوده است.