به گزارش هنرآنلاین، همایون اسعدیان به همراه مصطفی زمانی پنجشنبه، 24 فروردین ماه در برنامه "سینما دو" حاضر می‌شود تا درباره فیلم "یک روز بخصوص" یکی از آثار در حال اکران سینمای کشورمان به گفت‌وگو بنشیند.

محمد خزاعی مجری و کارشناس برنامه و جواد طوسی کارشناس و منتقد سینمایی برنامه هستند.

از فیلم‌های مهمی که اسعدیان کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته است، می‌توان به "مرد آفتابی"، "طلا و مس"، "بوسیدن روی ماه" و ... اشاره کرد.

"سینما دو" با نگاهی جامعه‌شناسانه به نقد و بررسی آثار سینمایی می‌پردازد. این برنامه غالبا هر هفته میزبان یک کارگردان سینمای ایران است که با حضور منتقدان و کارشناسان برنامه به بحث و تبادل نظر درباره‌ آخرین ساخته کارگردان مدعو، سینمای اجتماعی و آثار موجود در این عرصه می‌پردازند.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

از عوامل دست‌اندرکار این برنامه سینمایی می‌توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه، مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.

برنامه "سینما دو" به تهیه‌کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.