به گزارش هنرآنلاین، پس از انتشار شایعاتی درباره عدم توزیع سریال "عاشقانه" و همچنین اخباری درباره وجود مشکلات مالی برای تولید این سریال، روابط عمومی این مجموعه، از انتشار قسمت 5 این سریال در 28 فروردین داد.

در اطلاعیه روابط عمومی سریال آمده است:

طی چند ماه گذشته و علیرغم وجود برخی که مشکلات که در آینده‌ای نزدیک شفاف سازی مناسبی می‌گردد، باعث شد تا وقفه‌ای کوتاه و گذرا، در امر تولید این پروژه به وجود آید. خوشبختانه این مسئله بلافاصله با مشاوره و ورود افراد باتجربه و متعهد در این حوزه و با پیگیری منوچهر هادی که با وجود تمام مشکلات مالی متعهدانه پای این کار ایستاد، مدیریت و حل و فصل گردید و بدینوسیله اعلام می‌گردد مراحل پایانی فیلمبرداری این مجموعه، از امروز کلید می‌خورد و به زودی نیز پایان می‌یابد.

ضمن پوزش از وقفه ایجاد شده، به اطلاع مخاطبان این مجموعه می‌رساند، پخش ادامه این اثر از روز دوشنبه ٢٨ فروردین آغاز و به صورت هفتگی و منظم تا پایان ادامه خواهد یافت.

از اینکه در طول ساخت و پخش مجموعه نمایش خانگی عاشقانه همراه ما بودید و با تهیه نسخه اصلی و قانونی، ما را در این راه سخت و دشوار همراهی و حمایت می‌کنید سپاسگزاریم. منتظر خبرهای خوب عاشقانه باشید.