سرویس سینمایی هنرآنلاین: علی مسعودی نویسنده و بازیگر با اجرای استندآپ کمدی‌ در برنامه "خندوانه" بیش از پیش شناخته شد.

او این روزها مشغول بازی در سریالی است به نام "آرمان دو" به کارگردانی احسان عبدی پور که پیش از عید اعلام شده بود گزینه نوروزی شبکه سه خواهد بود، اما به دلیل پیش تولید سنگینی که داشت از گزینه‌های پخش خارج شد تا گروه در آرامش کار خود را ادامه بدهد.

در این سریال طنز 20 قسمتی علاوه بر علی مسعودی، مرجانه گلچین، حمید آذرنگ، کامبیز دیرباز، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی، علیرضا استادی، علی اوجی، فریبا طالبی و مجید پتکی به ایفای نقش می‌پردازند.

مسعودی در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها مشغول بازی در سریال "آرمان دو" هستم. کار فیلمبرداری این سریال طبق برنامه ریزی انجام شده 4 ماه طول می‌کشد.

او درباره نقش خود در این سریال اظهار کرد: من در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کنم که برادرمهتاب با بازی الیکا عبدالرزاقی هستم. با این که سریال کمدی است، ولی من نقش برادری کاملاً جدی را بازی می‌کنم.

بازیگر "تنهایی لیلا" در ادامه به سایر آثار خود اشاره کرد و افزود: سال 95 دو فیلم " شکلاتی" و "ثبت با سند برابر است" را کار کردم که برای اکران آماده هستند ولی از زمان اکران آن‌ها اطلاعی ندارم. همچنین نگارش فیلمنامه سریال "سفر در خانه" را هم برعهده داشتم که به زودی ساخت آن آغاز می‌شود. خدا را شکر سال پرکاری برایم بود.

مسعودی درباره فعالیت‌های خود در سال 96 و اجرای استندآپ کمدی‌های جدید بیان کرد: فعلاً که درگیر سریال" آرمان دو" هستم و بعد از آن سریال دیگری است که صحبت‌های اولیه آن شده است. فکر نمی‌کنم زمانی برای اجرای استندآپ کمدی داشته باشم، ضمن اینکه رامبد جوان در برنامه "خندوانه" تعدادی جوان بااستعداد آورده است تا برنامه جوان شود. در واقع به زودی چهره‌های جدید در این زمینه وارد می‌شوند ومن واقعاً این اتفاق را دوست دارم. فکر می‌کنم همان‌طور که خدا به ما لطف کرد و دیده شدیم، سال 96 سال چهره‌های جدید باشد. امروز استندآپ کمدی در کشور کاملاً جا افتاده است و خاطره گویی شکل جدی به خود گرفته است و این اتفاق خوبی است.

وی در پایان اینطور آرزو کرد: آرزو می‌کنم همه به آرزوهایی که داشتند و در سال گذشته به آنها نرسیدند در سال جدید برسند.