سرویس سینمایی هنرآنلاین: پدرام شریفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال پرکار و پرباری را پشت سر گذاشت، درباره فعالیت‌های جدید خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به‌تازگی فیلم‌برداری فیلم سینمایی "کار کثیف" به کارگردانی آقای خسرو معصومی را در شمال کشور و ترکیه پشت سر گذاشتم و تقریباً این روزها مشغول استراحت هستم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه به‌تازگی لوح فشرده دو فیلم سینمایی "سیانور" و "متولد 65" که هر دو در سال 95 اکران شدند وارد بازار شده است.

بازیگر فیلم "بادیگارد" که از صحنه تئاتر به سینما و تلویزیون راه‌یافته است، درباره حضور در این عرصه نیز اظهار کرد: در تئاتر صحبت‌هایی شده است، اما فعلاً خسته هستم و معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد.

شریفی در ادامه به همکاری با معصومی پرداخت و افزود: خسرو معصومی فیلم‌ساز مستقلی است و فضای شخصی خودش را دارد و "کار کثیف" نیز مانند کارهای قبلی او قابل‌تأمل است و حس مثبتی نسبت به آن دارم.

این بازیگر گفت: به لحاظ کاری سال 95 سال بسیار خوبی بود، به خاطر اینکه شروع آن با "بادیگارد" بود و بعد از آن با "سیانور" و "متولد 65" ادامه پیدا کرد. فیلم‌هایی که در سال گذشته بازی کرده بودم اکران شدند، همچنین با مهدی رحمانی و شهرام مکری کار کردم و این همراهی‌ها با خسرو معصومی ادامه یافت. در کل سال پرکار و خوبی بود و امیدوارم اتفاق‌های خوبی در سال 96 پیش رویم باشد.

 وی همچنین ادامه داد: در عرصه تئاتر نیز با محمد یعقوبی نمایش "ماه در آب " را اجرا کردم که آن نیز اتفاق خوبی برایم بود.

شریفی درباره اینکه سینما برایش جدی‌تر است یا تئاتر گفت: ماجرای سینما خیلی جدی‌تر از مدیوم‌های دیگر است ولی در تئاتر هم با دوستان در ارتباطم و چنانچه پیشنهاد خوبی باشد به‌شرط آن‌که فرصت داشته باشم می‌پذیرم.

بازیگر سریال "گشت ویژه" درباره فعالیت‌های خود برای سال 96 و برنامه‌هایش اظهار کرد: "کار کثیف" به‌تازگی تمام‌شده و برای سال 96 برنامه کاری مشخصی ندارم. نمی‌دانم چه اتفاقی بیفتد درنهایت فعلاً کارهای شخصی را دنبال می‌کنم و منتظر پیشنهاد‌ها خوب هستم. احتمال دارد که سال 96 با حضور فیلم "هجوم " شهرام مکری در جشنواره جهانی فیلم فجر آغاز شود.

وی در خاتمه با آرزوی سالی خوب برای همه گفت: سال 95 سال سختی بود و خیلی از عزیزان را از دست دادیم و پر از خبرهای تلخ بود. امیدوارم سال 96 اخبار تلخ آن کمتر باشد و روند اکران فیلم‌های خوب و فروش خوب سینماها ادامه داشته باشد. امیدوارم سال 96 فضای کار بهتر شود و این سخت‌گیری‌های سلیقگی که وجود دارد کمتر شود و اتفاقات برای فضای کاری، بهتر باشد تا همه با هر سلیقه‌ای بتوانند کار کنند. سال پرانرژی و سلامتی باشد برای همه.