سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهار ارجمند بازیگر درباره فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: خدا را شکر که سال 95 را با اتفاقات خوب کاری تمام می‌کنم. به زودی و از یکی دو روز آینده سر سریال "سر دلبران" به کارگردانی آقای لطیفی حضور دارم  و طبق آنچه اعلام شده است چهار ماه درگیر فیلمبرداری کار هستیم. علاوه بر این دو کار سینمایی و یک تئاتر هم پیشنهاد شده که در این فاصله مشغول مطالعه آن ها هستم.

وی درباره همکاری مجدد با محمد حسین لطیفی بیان کرد: همکاری با لطیفی  قطعا برای من تجربه خیلی شیرین و جذابی خواهد بود، اول به این دلیل که دومین تجربه من با آقای لطیفی است و جذابیتش هم در این است که برادرم برزو نیز نقش اصلی این سریال را ایفا می‌کند و برای بار دوم است که در کار آقای لطیفی ما با هم همکار و همبازی هستیم.

بازیگر سریال" نردبام آسمان" در ادامه به متن سریال اشاره کرد و افزود: سریال "سر دلبران" تا جایی که من خواندم، فیلمنامه بسیار قوی دارد و نویسندگان بسیار با درایت، شخصیت پردازی‌های خیلی خوبی انجام داده‌اند. شخصیت‌هایی که به آن‌ها پرداخته شده همه دارای جغرافیای مخصوص به خود هستند و هیچ یک از آن‌ها بی دلیل نیامده‌اند که بی دلیل هم بروند و تا پایان قصه رها نمی‌شوند. در واقع چارچوب فیلمنامه به گونه‌ای است  که هر کدام از شخصیت‌ها یک انجام، وسط و سرانجامی دارند و این از محسنات  فیلمنامه این سریال  است.

ارجمند ادامه داد: به نظرم کاری موفق همچون "صاحبدلان"  و چه بسا قوی‌تر از آن خواهد بود. داستان سریال  از بستر جامعه می‌آید و به بستر جامعه بر می‌گردد و از آسیب‌های اجتماع می‌گوید. چند خانواده را چه آن‌ها که  آسیب دیده و چه کسانی که آسیب می‌زنند، مورد بررسی قرار می‌دهد و تا جایی که من اطلاع دارم بسیار موفق بوده و امیدوارم که در پایان در قالب تصویر هم به همین شکل باشد.

بازیگر " ویلای من " درباره  حضور در آثار سینمایی گفت: این روزها تا نروید جلوی دوربین نمی‌توانید درباره آن صحبت کنید و ادعایی داشته باشید. این روزها دیگر دقیقه 90 که هیچ، بلکه در دقیقه صد هم اتفاقاتی در حرفه ما  می‌افتد که  غیر قابل تصور است. به هر حال امیدوارم کارهایی که به توافق رسیدیم و صحبتش را کردیم به یک سرانجام و اقبال خوب منتهی شود.

ارجمند در ادامه از تاثیر هم بازی بودن با برزو ارجمند برادرش نیز سخن گفت و اذعان داشت که بازی در مقابل او کار سختی است.

وی در این باره اظهار کرد: برزو در این سریال نقش مقابل من نیست، اما با هم بازی خواهیم داشت. در "نردبام آسمان" برزو نقش پسر من را بازی کرد و من سعی کردم پلان‌هایی از مادرم و برزو را به خاطر بیاورم و سعی کنم آن را منتقل کنم، اما به هر حال برزو برای من حکم پیشکسوت را دارد و چند سال از من زودتر شروع کرده، در عرصه تصویر بسیار توانمند است و بسیار دوربین را خوب می‌شناسد و با جسارت است. بعد از پدرم حکم استادی برای من دارد و تلاش می‌کنم خوب نگاهش کنم و از او یاد بگیرم. به همین جهت کار سخت می‌شود، چرا که در مقابل او  دلهره دارم، در واقع کار کردن در مقابل برزو مثل این است که بخواهی در مقابل  استادت درس پس بدهی. امیدوارم سربلند بیرون بیایم نه به عنوان خواهر او، بلکه به عنوان همکار و کسی که در حال تجربه کردن است، این کار را انجام دهم و به او بگویم استاد درسم را خوب پس می‌دهم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر در مقابل دوربین نیز این نگاه خواهرانه وجود دارد بیان کرد: در سریال "نردبام آسمان" من همیشه نگران او بودم و پشت دوربین نگرانی‌های خواهرانه را داشتم، اما جلوی دوربین به دلیل اینکه برزو به قدری در نقش حلول می‌کند که من دیگر برزو را نمی‌بینم، من هم دیگر بهار نیستم و در قالب نقش با هم تبادل می‌کنیم و تمام تلاشم این است که هرچه در توان دارم را در لحظه جلوی دوربین استفاده کنم. هر دوی ما اینگونه یاد گرفتیم و امیدوارم بتوانم تمام بضاعتم را در تمام کارهایم به نمایش بگذارم و به این مرز از خلاقیت در عرصه تصویر رسیده باشم.

ارجمند در خاتمه اینطور آرزو کرد: نمی‌گویم سال پرکار، بلکه امیدوارم سال 96 سال نتیجه بخشی باشد، چرا که همیشه پرکاری لزوما به معنای نتیجه خوب داشتن نیست. امیدوارم سال نتیجه بخشی باشد تا تجربیات موفق آمیزی برایم به ارمغان بیاورد. آرزوی نوروزی سرشار از روزهای نو برای همه اهالی فرهنگ و هنر دارم.