سرویس سینمایی هنرآنلاین: نسیم ادبی بازیگر این روزها نمایش "ترن" به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ را روی صحنه و فیلم سینمایی" خوب، بد، جلف" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی را نیز برپرده نقره‌ای دارد.

او درباره فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها مشغول بازی در نمایش "ترن" هستم و این اجرا تا پایان سال ادامه دارد. از سوی دیگر ضبط فصل دوم سریال "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی کماکان ادامه دارد.

 وی درباره حضور در فیلم سینمایی " خوب، بد، جلف" و نقش خود در این فیلم سینمایی بیان کرد: یک نقش کاملاً عجیب بود، ضمن اینکه متن درجه یکی داشت. به غیر از سه نقش اصلی همه نقش‌های کوتاه‌تری ارائه کردند. پیمان قاسم خانی دوست دارد با بچه‌هایی که می‌شناسد کار کند و آنقدر انرژی پشت صحنه خوب بود که باورمان نمی‌شد یک کار سینمایی است. فکر می‌کنم کمدی خوبی است مخصوصاً با حضور حمید فرخ نژاد که کاملاً متفاوت بازی کرد. مردم هم خیلی راضی بودند و من هم خیلی کار را دوست داشتم. درباره نقش خودم بازخوردهای خوبی دریافت کردم و موقعیت کمدی که نقش داشت را دوست داشتم.

بازیگر فیلم "چهارشنبه" درباره عملکرد خود در سال 95 اظهار کرد: سال 95 به لحاظ کاری برای من سال خیلی خوبی بود و اتفاقات خوبی برایم افتاد. چند تئاتر به روی صحنه داشتم و در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر نیز توانستم نفر برگزیده باشم که برایم بسیار خوشایند بود.

ادبی درباره برنامه‌های پیش رو در سال 96 نیز عنوان کرد: خیلی به برنامه‌ریزی اعتقاد ندارم و هرگز هم برنامه‌ریزی پیشاپیش نداشتم. به نظرم همه چیز سرجای خودش اتفاق می‌افتد و هرچیزی که بخواهد خودش پیش می‌آید.

این بازیگر در آخر برای مردم وطن اینطور آرزو کرد: آرزو می‌کنم سال جدید برای همه سال خوبی باشد و همه حالشان خوب باشد.