به گزارش هنرآنلاین، در حالی که روز گذشته خبر استعفای حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی منتشر شد، او در گفت وگویی این خبر را تکذیب و عنوان کرد در دفتر خود مشغول به کار است، اما صبح امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمدمهدی حیدریان را به این سمت منصوب کرد.

فارس نوشت، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر ارشاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالات متعدد درباره برکناری حجت‌الله ایوبی از سازمان سینمایی گفت: محمدمهدی حیدریان تا پیش از این مشاور عالی بنده بود و از امروز رسما رئیس سازمان سینمایی خواهد بود.

وی درباره سرنوشت حجت‌الله ایوبی نیز گفت: آقای ایوبی هم از مدیران باتجربه و باسابقه‌ای است که از این پس با وزیر ارشاد همکاری خواهد داشت و ما از تجربه ایشان نهایت استفاده را خواهیم کرد.

صالحی‌امیری ادامه داد: ما در وزارت ارشاد گردش مدیریت داریم ولی ریزش مدیریت نداریم. مبنای عمل ما در وزارتخانه خلاقیت، نوآوری و به کارگیری تجربه‌ها در حوزه‌های مختلف است.

رئیس سابق سازمان سینمایی نیز در پی این اتفاق در پیامی به محمد مهدی حیدریان رئیس جدید سازمان سینمایی تبریک گفت.

در پیام ایوبی آمده است: 

انتصاب شما را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی تبریک می گویم. خدمت به سینمای پرافتخار ایران توفیقی بزرگ و فرصتی بی بدیل است. در انجام این رسالت خطیر بسان همه اهالی سینما همراهتان هستیم. امیدوارم با درایت و تدبیرتان جوانه های امید نورسته در عرصه سینما روز به روز  شکوفا و شکوفا تر شود. موفقیت روزافزونتان را از خداوند بزرگ خواستارم.