سرویس سینمایی هنرآنلاین: استیون اسپیلبرگ، تام هنکس و مریل استریپ در فیلم "پست" (The Post) همکاری می‌کنند که درباره انتشار اسناد پنتاگون توسط روزنامه واشنگتن پست در 1971 است.

به گزارش ورایتی، اسپیلبرگ کارگردان فیلم است و هنکس و استریپ در آن بازی می‌کنند.

شرکت پاسکال پیکچرز متعلق به ایمی پاسکال پاییز پیش فیلمنامه لیز هانا را خرید. پاسکال، اسپیلبرگ و کریستی ماکوسکو گریگر پروژه را تهیه می‌کنند.

"پست" با مشارکت شرکت‌های فاکس و امبلین اینترتینمنت تهیه می‌شود.

اسناد پنتاگون پیش از انتشار خبرساز شد و این زمانی بود که بن بردلی سردبیر واشنگتن پست و کی گراهام ناشر روزنامه، دولت فدرال را در مورد حق خود در انتشار این مدارک به چالش کشیدند. اسناد پنتاگون مطالعه‌ای درباره نقش آمریکا در جنگ ویتنام است.

هنکس نقش بردلی را ایفاء می‌کند و استریپ به نقش گراهام ظاهر می‌شود. هر دو بازیگر در سال 2016 نقش‌آفرینی‌های تحسین‌شده‌ای داشتند. استریپ برای بازی در فیلم "فلورنس فاستر جنکینز" برای بیستمین بار نامزد اسکار شد و هنکس برای فیلم "سالی" تحسین شد.

اسپیلبرگ در حال حاضر فیلم "بازیکن یک آماده" را در مرحله پس از تولید دارد و درام مذهبی "ربودن ادگاردو مورتارا" به کارگردانی او نیز در مرحله پیش‌تولید است. مارک رایلنس و اسکار آیزاک در این فیلم بازی می‌کنند. او همچنین قرار است پنجمین فیلم مجموعه سینمایی "ایندیانا جونز" را کارگردانی کند. اسپیلبرگ امسال فیلم "بی‌اف‌جی" را روی پرده سینماها داشت که به لحاظ تجاری ناموفق بود.

هنکس و اسپیلبرگ پیش‌ازاین در فیلم‌های "نجات سرباز رایان"، "ترمینال"، "اگر می‌توانی من را بگیر" و "پل جاسوس‌ها" در مقام بازیگر/کارگردان کار کرده‌اند و هر دو تهیه‌کننده سریال کوتاه "گروه برادران" تولید شبکه اچ‌بی‌او بودند. هنکس به زودی در درام علمی تخیلی "حلقه" روبروی اما واتسن مقابل دوربین می‌رود.

استریپ و اسپیلبرگ قبلاً در فیلم "هوش مصنوعی" همکاری کرده‌اند. "پست" اولین همکاری استریپ و هنکس در سینما است. استریپ این روزها در دنباله فیلم "مری پاپینز" بازی می‌کند و قرار است در سریال کوتاه "The Nix" به کارگردانی جی. جی. آبرامز ظاهر شود.

اسپیلبرگ، استریپ و هنکس در مجموع برنده 9 جایزه اسکار شده‌اند.