سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده فیلم "ایتالیا ایتالیا" درباره زمان اکران به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این فیلم عید فطر 1396 در ایران روی پرده می‌رود و برای اکران خارج از کشور هم در حال رایزنی با چند کشور هستیم.

او درباره تغییراتی که در فیلم برای اکران عمومی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: تدوین مجددی روی فیلم صورت گرفته است و برای اکران عمومی زمان فیلم را به 100 دقیقه رساندیم.

این کارگردان درباره اکران فیلم " خانه کاغذی" که موفق به حضور در جشنواره فیلم فجر نشد، نیز بیان کرد: برای دریافت  پروانه نمایش فیلم "خانه کاغذی" اقدام کردیم و منتظر صدور پروانه نمایش هستیم. فعلاً منتظر هستیم تا توفان جشنواره تمام شود تا بعد درباره کارهای آینده و فیلم‌های جدید تصمیم‌گیری کنیم.

"ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم ترکیبی از سه ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال است و فیلمنامه آن اقتباسی از داستانی نوشته جومپا لاهیری است.

حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد و (با حضور) علی ملاقلی‌پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوزی، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

آنچه به عنوان خلاصه داستان نخستین ساخته صباغ‌زاده منتشر شده به این شرح است: "من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره".