سرویس سینمایی هنرآنلاین: نوزدهمین دوره جوایز انجمن طراحان لباس (CDG) سه‌شنبه صبح به وقت ایران در مراسمی با اجرای مندی مور در هتل بورلی هیلتن برگزار شد.

"لا لا لند"، "دکتر استرنج" و "شخصیت‌های پنهان" در این مراسم جوایز بخش فیلم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، جایزه بهترین طراحی لباس یک فیلم معاصر به مری زافرس برای کار خود در فیلم "لا لا لند" رسید. او در این بخش با طراحان لباس فیلم‌های "کاملاً شگفت‌انگیز: فیلم"، "کاپیتان فنتستیک"، "شیر" و "حیوانات شبگرد" رقابت کرد.

رنی ارلیش کالفوس برای "شخصیت‌های پنهان" جایزه بهترین طراحی لباس یک فیلم تاریخی را دریافت کرد. "خیاط"، "فلورنس فاستر جنکینز"، درود بر سزار!" و "جکی" دیگر نامزدهای این بخش بودند.

در بخش بهترین طراحی لباس یک فیلم فانتری نیز الکساندر برن برای "دکتر استرنج" برنده شد. "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها"، "کوبو و دو تار"، "خانه خانم پرگرین برای کودکان خاص" و "سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای"، رقبای "دکتر استرنج" در این بخش بودند.

همان‌طور که قبلاً اعلام شده بود مریل استریپ جایزه "همکار برجسته" انجمن طراحان لباس را دریافت کرد و لیلی کالینز با جایزه ""LACOSTE Spotlight مورد تقدیر قرار گرفت. جایزه یک عمر دستاورد به جفری کورلاند طراح لباس رسید و جایزه "خدمت برجسته" به لویی دوآرمو گرافیست اعطاء شد. نام رت ترنر طراح لباس نیز در تالار مشاهیر انجمن طراحان لباس ثبت شد.

در 10 سال گذشته، یکی از برندگان سه بخش جوایز انجمن طراحان لباس، جایزه اسکار بهترین طراحی لباس را هم دریافت کرده‌اند.

"متحد"، "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها"، "فلورنس فاستر جنکینز"، "جکی" و "لا لا لند" نامزدهای اسکار بهترین طراحی لباس هستند.

در بخش تلویزیون، طراحان لباس سریال‌های "داستان ترسناک آمریکایی"، "بازی تاج و تخت" و "تاج" جوایز CDG را دریافت کردند.