سرویس سینمایی هنرآنلاین:  درحالی که مدتی پیش و در اوج حواشی به وجود آمده برای سرمایه گذار سریال موفق " شهرزاد"، تولید فصل دوم این سریال به دلیل مشکلات جسمانی که برای حسن فتحی کارگردان این سریال پیش آمده بود متوقف شد، این روزها با انتشار عکسی از شهاب حسینی با گریم شخصیت قباد، خبر از تولید مجدد این سریال می آید.

فصل اول سریال "شهرزاد " پس از انتشار 25 قسمت باعث شد تا این سریال با موفقیت بسیاری همراه شود، قصه ای عاشقانه در دل وقایع تاریخی که باعث می شود مخاطب تا انتها این سریال را دنبال کند.

photo_2017-02-20_12-08-08

از سوی دیگر مثلث عاشقانه، شهرزاد، فرهاد و قباد نیز با بازی ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و شهاب حسینی این موفقیت را دو چندان کرد تا آنجا که مخاطبان این سریال برای توزیع فصل دوم این سریال روزشماری می کردند. اما درست در زمانی که موفقیت این سریال زبانزد همگان بود،  بازداشت محمد امامی سرمایه گذار این سریال موجب شد تا حواشی پیرامون آن شکل بگیرد و حتی تولید فصل دوم نیز با اما و اگرهایی همراه باشد.

پس از آن  در حالی که گروه یک ماهی از کارشان در فصل دوم آغاز شده بود، به دلیل تشدید درد دیسک کمر حسن فتحی کار را تعطیل کردند و همین باعث شد تا حواشی دو چندان شوند و دلیل این تعطیلی را به سرمایه گذار آن ربط دهند.

اما امروز با انتشار عکسی از شهاب حسینی در این سریال خبر از کلید خوردن دوباره این سریال داده می شود.