به گزارش هنرآنلاین، در رویداد "تکانه" که 11 تا 13 و 18 تا 20 اسفند در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود، 90 نفر از کسانی که در مسیر زندگی خود با چالش‌ها و فراز و نشیب‌هایی مواجه شده و در مواجهه با آن‌ها موفق عمل کرده‌اند، داستان‌ها و ایده‌های خود را در فضایی متناسب با فرهنگ جامعه ایرانی به مخاطبان ارائه می‌کنند.

رضا کیانیان بازیگر، نویسنده و عکاس ایرانی از سخنرانان بخش ویژه رویداد "تکانه" خواهد بود.

این رویداد شامل چهار بخش موضوعی "تکانه کارآفرینی و کسب و کار"، "تکانه هنر"، "تکانه پزشکی و سلامت" و "تکانه اقتصاد، توسعه و جامعه شناسی" و یک بخش "تکانه ویژه" است که سخنرانان هر بخش طی آن‌ها، به سخنرانی درباره تجربه‌ها و ایده‌های نو و خلاق خود درباره حوزه‌های موضوعی مشخص خواهند پرداخت.

علاقه مندان می‌توانند شرایط شرکت در این رویداد را در سایت www.takaane.ir دنبال کنند. این رویداد با همکاری کانون کارآفرینی دانشگاه تهران و انجمن علمی دانشگاه‌های شریف و امیرکبیر برگزار می‌شود.

رضا کیانیان زاده ۲۹ خرداد ۱۳۳۰ در میدان خراسان تهران است. بازی در فیلم‌های "قدمگاه"، "فرش باد"، "سگ کشی"، "آژانس شیشه‌ای"، "خانه‌ای روی آب"، "یک بوس کوچولو"، "ماهی‌ها عاشق می‌شوند"، "سه زن"، "کفش‌هایم کو؟" و سریال‌های "مختار نامه"، "کیمیا"، "روزگار قریب"، "راه طولانی"، "یک مشت پر عقاب"، "کیف انگلیسی" و... تنها بخشی از فعالیت‌های تلویزیونی و سینمایی این هنرمند است.