سرویس سینمایی هنرآنلاین: پژمان جمشیدی که امسال با فیلم" خوب، بد، جلف" ساخته پیمان قاسم خانی و "آذر" ساخته محمد حمزه‌ای در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در آستانه برگزاری دربی 84 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس، متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

سلام

به مناسبت اکران "خوب، بد، جلف" و داربی فردا میخوام سه تا خاطره از روزهای خوش حضور در داربی‌هام براتون بگم:

١-خوب: روز عروسی بهروز رهبری فر و داربی که در نهایت منجر به پیروزی ٢-١ ما شد که اون روزها روزهای رفاقت تنگاتنگ من و بهنام ابولقاسم پور بود که گل دوم اون بازی رو برای ما زد و شادی من رو بیشتر کرد. یادش به خیر

٢-بد: سال ٨٣ و داربی که ما تا دقایق پایان بازی ٢-١ جلو بودیم. حدود دقیقه ٨٥ بازی بود که استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد. من تو این مواقع وظیفم حراست از تیر یک دروازمون بود. تا آبی‌ها توپ رو بکارن برای زدن ضربه کرنر، من دست به تیر ایستاده بودم و چشمم افتاد به اسکوربورد ورزشگاه تو ضلع مقابل و وقتی دقیقه حک شده روش رو دیدم تو دلم گفتم خدایا شکرت بازی رو بردیم. اما امان از اتفاقاتی که قراره بیفته و ما بی خبریم. همون کرنر تو یک رفت و برگشت وارد دروازمون شد و تو وقت‌های اضافی هم گل سوم رو خوردیم و وقتی داور سوت پایان بازی رو کشید ما بازی رو ٣-٢ باخته بودیم. فوتبال درست شبیه زندگیه. هیچ موفقیتی موندگار نیست و هر لحظه‌ای پیش لحظه آینده آیه که نمیتونی اونو پیش بینی کنی.

٣-جلف: تو یه داربی وقتی از رختکن تیم وارد تونل شدیم که برسیم به زمین و وارد چشمان ١٠٠ هزار تماشاچی متعصب و میلیون‌ها بیننده مشتاق بشیم، علی انصاریان یه کش داد بهم گفت پژمان موهای من رو باهاش ببند (اون موقعی می‌خواست موهاش رو ببنده که مو بستن مد نبود.