به گزارش هنرآنلاین، محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه  مراسم تجلیل از نامزدهای جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران گفت: به هر حال هیئت داوران بر اساس فهرستی که تهیه‌کنندگان امضا کرده‌اند و این لیست را به دبیرخانه داده‌اند، این افراد را انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: کسانی که انصراف داده‌اند، بر اساس حق طبیعی خود این کار را انجام داده‌اند. هیئت داوران تصمیم گرفته‌اند و به نظرم باید افرادی که در جشنواره حضور دارند به نظر آن‌ها احترام بگذارند. اگر احترام نگذاریم نمی‌توانیم شاهد شرایط خوبی در سینما باشیم. به هر حال این داوران از اهالی سینمای ایران هستند و لازم است که به نظر آن‌ها احترام گذاشته شود.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر افزود: هر سال این اتفاقات و این حاشیه‌ها در بخش  داوری و حتی در بخش انتخاب آثار رخ می‌دهد، عده‌ای راضی هستند و عده‌ای نیز همیشه ناراضی‌اند. من واکنشی نسبت به این اعتراض‌ها ندارم و به نظرم همه کسانی که کاندید شده‌اند و جایزه می‌گیرند باید به نظر هیئت داوران احترام بگذارند.

حیدری در خاتمه درباره حضورش در جشنواره سی و ششم اظهار کرد: تا زمانی که سینما من را بخواهد خدمتگزار هستم و با جان و دل کار می‌کنم.