سرویس سینمایی هنرآنلاین: امیرعلی دانایی بازیگر "انزوا" ساخته مرتضی علی عباس میرزایی که امروز پنجشنبه در برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش درمی‌آید، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به نظر می‌رسد امسال حال و هوای جشنواره خوب باشد. تا امروز چند فیلم دیدم که به نظرم خوب بودند.

این بازیگر درباره حضور نسل جدید در سینمای ایران و تجربه همکاری با فیلم اولی‌ها بیان کرد: به نظرم نسل جدیدی در حال ورود به سینمای ایران و عرصه کارگردانی هستند که بسیار بااستعدادند و سال گذشته هم نتیجه این اعتماد و حمایت را دیدیم و امسال هم این روند ادامه دارد.

دانایی افزود: من بعد از تجربه کار کردن با کارگردان‌های بزرگی مثل آقای دری، مهرجویی، افخمی و الوند احساس کردم دیگر وقت آن رسیده است که فضای جدیدی را تجربه کنم و این اتفاق با فیلم "انزوا" و همکاری با مرتضی علی عباس میرزایی برای من افتاد. زمانی که با هم آشنا شدیم هردو این حس را داشتیم که با این فیلم می‌توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

اولین فیلم بلند مرتضی علی‌عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری از جمله فیلم‌های پربازیگر این دوره از جشنواره فیلم فجر به شمار می‌رود. امیرعلی دانایی ایفاگر نقش اصلی است و علاوه بر او پنج بازیگر زن از جمله بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی و با معرفی لعیا عباس میرزایی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین همایون ارشادی، سیامک صفری، علی استادی، مهران رجبی، امید روحانی، وحید نفر، نادر فلاح و... در "انزوا" بازی می‌کنند. در خلاصه داستان فیلم به قلم احمد رفیع‌زاده و مرتضی علی عباس میرزایی آمده است: زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از شش سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگری است...