سرویس سینمایی هنرآنلاین: در پی صحبت های عادل فردوسی پور در برنامه این هفته "نود" و پس از آن تذکر به او و مدیر شبکه سه، باران کوثری بازیگر، در صفحه اینستاگرام خود به این تذکر واکنش نشان داد و نوشت: خوب شد سر ماجراى پلاسکو حداقل به عادل تذکر دادن چون دیگه خیلى عجیب بود که سر این فاجعه هیچ کس نه تذکر گرفت نه استعفا داد نه مسئولیتش و قبول کرد !!! آقاى فردوسى پور باید حواسش و بیشتر جمع مى کرد که سیستم ایمنى ساختمون قوى باشه یا آتش نشانى درست تجهیز بشه !!!

بعدش هم بقیه مجرى ها خوبن، اونایى که به آتش نشان ها گفتن با "روحیه شاد" دارن به کارشون ادامه مى دن، اونایى که درباره پیداشدن پیکرها از ترکیب " خبر خوش " استفاده کردن ... خجالت بکشید واقعا خجالت بکشید..

کوثری همچنین در پستی دیگر به وقوع سیل سیستان وبلوچستان اشاره کرد و برای سیل زدگان سیستانی نوشت: این مصیبت ها تمامى ندارند ... انگار ماه و خورشید و فلک درکارند که سیاه پوشمان کنند ، نحسى تمامى ندارد ، از آسمان آتش مى بارد و از زمین آب بیرون مى زند . میزان تلفات جانى و مالى در سیل سیستان و بلوچستان کم نبوده. صداى هم وطنان سیل زده مان باشیم.

پ.ن : کاش از انتشار عکس ها و خبرهاى بد نترسیم . دلمان مى گیرد ؟ بگیرد ... مگر دل ما از دل مادران فرزند از دست داده پلاسکو و سیستان رنگین تَر است ؟ این ناامیدى نیست ، هم دردى است . این دردها مشترک است، هم درد باشیم.