به گزارش هنرآنلاین، تعدادی از فیلم‌های بخش "هنر و تجربه"، آثاری هستند که در بخش مسابقه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارند و داشتن شاخصه‌های سینمای "هنر و تجربه" باعث حضور این فیلم‌ها در این بخش شده است. قرار است این فیلم‌ها در زمان اکران خود از حمایت ویژه گروه "هنر و تجربه" برخوردار شوند. بقیه فیلم‌ها نیز تنها در بخش "هنر و تجربه" جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

قرار است فیلم‌های این بخش در سینماهای چارسو، کوروش و خانه هنرمندان به نمایش در آیند. بخش "هنر و تجربه" جشنواره فیلم فجر از بخش‌های غیر رقابتی این جشنواره است.

فیلم‌های این بخش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر هستند:

"کوپال" ساخته کاظم ملایی به تهیه‌کنندگی کاظم مولایی، "چشم‌ها" ساخته مهران مهدویان به تهیه‌کنندگی علی فاتحی، "خانه/اِو" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر یوسفی‌نژاد، "زمانی دیگر" به کارگردانی ناهید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی فریما ملک‌مدنی و ناهید حسن‌زاده، "صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رسولی‌نژاد، "ویولونیست" از محمدعلی طالبی، "والدراما" به کارگردانی عباس امینی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر، "شماره ۱۷ سهیلا" کارگردان محمود غفاری و تهیه‌کننده امیر سیدزاده، "ترومای سرخ" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسماعیل میهن‌دوست، "ماجرای نیمروز" از محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی محمود رضوی، "ایتالیا ایتالیا" ساخته کاوه صباغ‌زاده، "نگار" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان، "خاطرات پاییزی" کارگردان علی فخرموسوی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده، "خفه‌گی" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی، "بیوگرافی" ساخته فاطمه ثقفی به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی و "مکان" به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان.