"بیست و یک روز بعد" هم‌اکنون آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش هنرآنلاین، تیزر رسمی "بیست و یک روز بعد" نخستین ساخته بلند سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه رونمایی شد.

این تیزر توسط سیاوش کردجان تدوین شده است.

"بیست و یک روز بعد" هم‌اکنون آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد تا به زودی نسخه نهایی آن تحویل دبیرخانه سی و پنجمین جشنوار فیلم فجر شود.

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، سینا رازانی، رضا استادی و حسین شریفی به ایفای نقش میپردازند.

"بیست و یک روز بعد" تازه ترین محصول حوزه هنری، ملودرامی اجتماعی محسوب می‌شود و تمام فیلمبرداری آن در حاشیه تهران و کرج انجام شده است. فیلمنامه این اثر توسط سیدمحمدرضا خردمندان و احسان ثقفی به نگارش درآمده و قصه زندگی نوجوانی به نام "مرتضی" است که در راه تحقق رویای ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو میشود.

در خلاصه داستان "بیست و یک روز بعد" آمده است: "همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده میشدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ... ."