به گزارش هنرآنلاین، فیلم "شش و پنج دقیقه" نامزد دریافت بهترین کارگردانی نخستین فیلم صامت تهران بود و موفق شد جایزه بهترین فیلم داستانی و بهترین تدوین این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

فیلم‌نامه این اثر به قلم پیام عزیزی نوشته‌شده و آنیتا حیدری،خشایار چراغوند،حامد پریشن در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه این فیلم کوتاه آمده است: دختری که می‌خواهد از دیار و خاطرات خود فرار کند، سفری را در پیش می‌گیرد اما....

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به فیلم‌بردار پیام عزیزی گروسی،تدوین فرشاد عباسی و میثم رازفر، صدابردار اشکان فتاحی، صداگذار میثم رازفر، تصحیح رنگ نیما دبیرزاده، موسیقی وفا ابریشمی، گریم بهاره مینایی، دستیار فیلم‌بردار علی زاهدی، عکاس هدی علوی طبری، مدیر تولید خشایار چراغوند ، طراح گرافیک  احمدرضا آخوندزاده و طراح صحنه و لباس شهره رعایتی اشاره کرد.

شهره رعایتی فوق‌لیسانس کارگردانی و  کارگردان مستندی با نام "خسته نباشید " است که با موضوع  معرفی مشاغل  از شبکه مستند در حال پخش است.

جشنواره بین‌المللی دیجیتال "آتن" که توسط سازمان کویینتا تأسیس شده است به‌عنوان محفل تلاقی فیلمسازان و مخاطبان محسوب می‌شود و در راستای حمایت از سینمای دیجیتال، فیلم‌های منتخب را در بخش‌های داستانی بین‌الملل، انیمیشن، مستند کوتاه، مستند بلند، تجربی و ویدئو آرت به نمایش می‌گذارد.

ششمین دوره این جشنواره با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مستر کلاس‌ها از ۲ تا ۸ فوریه برابر با ۱۴ تا ۲۰ بهمن در شهر آتن یونان برگزار می‌شود.