سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهرداد صدیقیان از جمله بازیگران جوانی است که امسال با دو فیلم "ماجرای نیمروز" به کارگردانی محمدحسین مهدویان و "شماره 17 سهیلا" به کارگردانی محمود غفاری  به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر می‌آید.

مهرداد صدیقیان که سال گذشته با فیلم "خماری" در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، امسال با فیلمی از  محمد حسین مهدویان که سال گذشته فیلم موفق "ایستاده در غبار" را به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود ارائه کرد، در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

ماجرای نیمروز

در  "ماجرای نیمروز" به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی، مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان "ماجرای نیمروز" آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟ صدیقیان در این فیلم در نقشی کاملا متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

وی همچنین در فیلم "شماره 17 سهیلا" به کارگردانی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده نیز حضور دارد.

شماره 17 سهیلا

 این فیلم روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریع‌تر ازدواج کند تا بچه‌دار شود.

در این فیلم، زهرا داودنژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.